Αναβαθμίζει το ΙΤ σύστημα της η CMA CGM
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017 09:51
Εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης συνέχεια για τα συστήματα εξυπηρέτησης των πελατών. Ο λόγος για την CMA CGM που έβαλε ρότα για τον εκσυγχρονισμό όλου του συστήματος επικοινωνίας των πελατών της καθώς οι αλλαγές που σημειώνονται στον χώρο των συνδυασμένων μεταφορών και των logistics ως προς την ψηφιοποίηση και τις πλατφόρμες εξυπηρέτησης είναι πλέον δομικού χαρακτήρα. Στον εκσυγχρονισμό θα χρησιμοποιηθούν η Nia (artificial intelligence platform) και η AssistEdge (scalable automation platform) της Infosys που θα συνεργαστεί με την CMA CGM προς τον σκοπό αυτό.