Παρ11012024

Last updateΠεμ, 31 Οκτ 2024 7pm

Άνεμος αισιοδοξίας πνέει στην ΤΕΝ

TEN-tankerΣημαντική αύξηση κερδών ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2014 η Tsakos Energy Navigation (TEN), η οποία αντιμετωπίζει το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία. H εισηγμένη στο NYSE του ομίλου Τσάκου, με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Νίκο Τσάκο, «έγραψε», κέρδη ύψους 14,7 εκατ. δολ έναντι ζημιών 0,5 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Παράλληλα τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 242,684 εκατ. δολ έναντι 205,785 το αντίστοιχο διάστημα του 2013.
Τα λειτουργικά κέρδη  της ΤΕΝ αυξήθηκαν 80% στο ίδιο διάστημα στα 33 εκατ. δολ. Η σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων οφείλεται στην ανοδική τάση των ναύλων στα δεξαμενόπλοια κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014 ενώ σημαντικά συνέβαλλαν στα έσοδα και τα δυο νεότευκτα  shuttle tankers.
Η ΤΕΝ έχει υπό εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα κατασκευής δέκα πλοίων εκ των οποίων ένα είναι μεταφοράς LNG και τα υπόλοιπα aframax δεξαμενόπλοια. Συμπεριλαμβανομένων αυτών των πλοίων ο στόλος της ΤΕΝ αριθμεί 58 δεξαμενόπλοια και δυο LNG Carriers!
Για το επόμενο διάστημα η διοίκηση της εταιρείας αναμένει περαιτέρω  βελτίωση της αγοράς και των αποτελεσμάτων της. Επισημαίνεται ότι νέος πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της  ΤΕΝ,  στην θέση του κ. John Stavropoulos, εξελέγη  ο κ. Τάκης Αράπογλου, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίηση του από το γεγονός ότι  ξεκίνησε την θητεία του ως πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΤΕΝ με την ανακοίνωση θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων.  Ο κ. Αράπογλου προσέθεσε ότι αναμένεται στο μέλλον μία σύγκληση μεταξύ της πραγματικής αξίας της εταιρείας και της τιμής της μετοχής. Τέλος η ΤΕΝ σημείωσε ότι εξετάζει την δημιουργία μίας MLP εταιρείας.

Logistics : Ζέον επιχειρηματικό ενδιαφέρον για το Θριάσιο

AΕξελίξεις στον τομέα των logistics και γενικότερα των συνδυασμένων μεταφορών δρομολογεί η εμφάνιση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από έξι σχήματα για την ανάπτυξη του πολυσυζητημένου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο ο διαγωνισμός για το οποίο επανατοποθετείται για τα τέλη του έτους εφόσον η κυβέρνηση καταλήξει στο μοντέλο επι του οποίου και θα εδράσει η διαδικασία του.

Επέκταση παραγγελίας για την Maran Tankers

DaewooΣε επέκταση της παραγγελίας για το κτίσιμο μέχρι έξι Very Large Crude Carriers στα ναυπηγεία της Daewoo προχώρησε σύμφωνα με στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας η Maran Tankers του Ομίλου Αγγελικούση.

CMA CGM: “Μπαλαντέρ” εξελίξεων ή…

CMA-CGM-Marco-Polo HongKong 2012-11-121Η χαρά των ανά τον κόσμο αναλυτών και ειδικευόμενων «σεναριογράφων». Ο λόγος για τα σενάρια συνεργασίας και όχι μόνο που ήδη έχουν δει το φώς της δημοσιότητας αναφορικά με το ρόλο που θα διαδραματίσει το προσεχές διάστημα η CMA CGM μετά το «ναυάγιο» της Ρ3 και την εν συνεχεία δημιουργία χωρίς αυτήν της 2Μ από την MAERSK και την MSC.

Συν τέσσερα για την Stealthgas

stealthgasploiaH Stelathgas εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Χάρη Βαφειά,  ανακοίνωσε την επέκταση του στόλου της με τέσσερα νεότευκτα πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG Carriers). Ειδικότερα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με κορεάτικο ναυπηγείο για την κατασκευή δυο 22.000 cbm semi refrigerated eco LPG carriers με ορίζοντα παράδοσης το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Η Stealthgas συμφώνησε επίσης να ακυρώσει την κατασκευή δυο 5.000 cbm pressurized newbuildings στην Κορέα, τα οποία θα αντικαταστήσει με ένα νεότευκτο 7.500 cbm pressurized eco LPG carrier το οποίο θα παραληφθεί το πρώτο τρίμηνο του 2016 και ένα νεότευκτο 7.200 cbm pressurized eco LPG carrier το οποίο θα παραληφθεί το τρίτο τρίμηνο του 2016. Και τα δυο πλοία θα «χτισθούν» στην Ιαπωνία. Με την ολοκλήρωση των παραγγελιών αυτών η StealthGas θα ελέγχει ένα στόλο από 57 LPG carriers, 315.158 cbm. Επίσης στον στόλο της έχει τρία M.R. product tankers και ένα Aframax oil tanker.

Maersk Line: Πιλοτική εφαρμογή λογισμικού DNV GL’s ShipManager

maersk-containerΗ Maersk Line ξεκινά την υλοποίηση του λογισμικού DNV GL's ShipManager με πιλοτική δοκιμή σε πέντε πλοία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εγκατάσταση του λογισμικού αυτού στον στόλο της, που αποτελείται από 250 πλοία, έχει προγραμματιστεί για τον επόμενο χρόνο.

2Μ: Ολοταχώς στην ανάπτυξη των σχεδιασμών

MSC BeatriceΈψαχναν ένα νέο μοντέλο που δεν θα βρει ανάχωμα στις αντιμονοπωλιακές προβλέψεις των Κινεζικών, πρωτίστως, αρχών και φαίνεται ότι το βρήκαν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ