Στην αγορά των 20.000 TEU’s η Hyundai
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015 23:32
Στην «αγορά» των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 20.000 TEU's έχει εισέλθει θεαματικά η Hyundai με την παραγγελία από την CMA-CGM κατασκευής τριών πλοίων με τη συγκεκριμένη μεταφορική ικανότητα.
Κτίζει 11άρια η MSC
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 03 Μαρτίου 2015 22:10
Στα 11άρια (11.000 TEU)πρόκειται να επενδύσει μεταξύ των άλλων στο ναυπηγικό της πρόγραμμα η MSC.
ΕΕ: Θέμα προς συζήτηση τα κονδύλια για μεταφορές και λιμάνια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015 23:05
Καταφανώς μεγαλύτερες των αρχικών υπολογισμών είναι οι ανάγκες χρηματοδότησης έργων που θα στοχεύουν στην συνολική αναβάθμιση των μεταφορικών υποδομών σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ενισχύει την παρουσία της στην Αφρική η CMA CGM
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015 10:23
Το 3CTC Terminal (Cameroon Container Terminal) εγκαινίασε πρόσφατα η CMA CGM η οποία και ενισχύει την παρουσία της στην Αφρική.
Σε ελεύθερη πτώση η πορεία των ναύλων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2015 11:35
Χωρίς «φρένο» συνεχίζεται η κάμψη της ναυλαγοράς, εντείνοντας τον προβληματισμό στην αγορά για την πορεία της παγκόσμιας ναυτιλίας τους επόμενους μήνες.
Μεγάλη συγχώνευση στα δεξαμενόπλοια
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015 12:44
Η General Maritime Corp και η Navig8 Crude Tankers έφτασαν σε μία συμφωνία συγχώνευσης η οποία θα δημιουργήσει μία νέα εταιρεία δεξαμενοπλοίων μα ένα στόλο από 46 πλοία μεταξύ των οποίων και 28 VLCC.
Τεχνολογία και κανονισμοί απαιτούν χρηματοδοτική στήριξη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015 23:00
Για την υιοθέτηση των τεχνολογικών εξελίξεων στη ναυτιλία αλλά και για τη συμμόρφωση προς το διαρκώς εκτεινόμενο νομικό πλαίσιο απαιτούνται χρήματα. Ουδέν το νεότερο μέχρι εδώ αλλά νεότερα στοιχεία εκτιμήσεων στελεχών της Moore Stephens κάνουν λόγο για στροφή και προς την κατεύθυνση του τομέα private equity προκειμένου να αντεπεξέλθουν οι ναυτιλιακές εταιρίες στις προκλήσεις.