Τετ01152025

Last updateΤετ, 15 Ιαν 2025 5pm

Στην αγορά των 20.000 TEU’s η Hyundai

hyundai 12Στην «αγορά» των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα 20.000 TEU's έχει εισέλθει θεαματικά η Hyundai με την παραγγελία από την CMA-CGM κατασκευής τριών πλοίων με τη συγκεκριμένη μεταφορική ικανότητα.

Κτίζει 11άρια η MSC

MSC FlaminiaΣτα 11άρια (11.000 TEU)πρόκειται να επενδύσει μεταξύ των άλλων στο ναυπηγικό της πρόγραμμα η MSC.

ΕΕ: Θέμα προς συζήτηση τα κονδύλια για μεταφορές και λιμάνια

euro 66654Καταφανώς μεγαλύτερες των αρχικών υπολογισμών είναι οι ανάγκες χρηματοδότησης έργων που θα στοχεύουν στην συνολική αναβάθμιση των μεταφορικών υποδομών σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ενισχύει την παρουσία της στην Αφρική η CMA CGM

cma cgm laparouse at cmit photoΤο 3CTC Terminal (Cameroon Container Terminal) εγκαινίασε πρόσφατα η CMA CGM η οποία και ενισχύει την παρουσία της στην Αφρική.

Σε ελεύθερη πτώση η πορεία των ναύλων

Bulk carrier 1Χωρίς «φρένο» συνεχίζεται η κάμψη της ναυλαγοράς, εντείνοντας τον προβληματισμό στην αγορά για την πορεία της παγκόσμιας ναυτιλίας τους επόμενους μήνες.

Μεγάλη συγχώνευση στα δεξαμενόπλοια

Navig8Η General Maritime Corp και η Navig8 Crude Tankers έφτασαν σε μία συμφωνία συγχώνευσης η οποία θα δημιουργήσει μία νέα εταιρεία δεξαμενοπλοίων μα ένα στόλο από 46 πλοία μεταξύ των οποίων και 28 VLCC.

Τεχνολογία και κανονισμοί απαιτούν χρηματοδοτική στήριξη

naftilia 008Για την υιοθέτηση των τεχνολογικών εξελίξεων στη ναυτιλία αλλά και για τη συμμόρφωση προς το διαρκώς εκτεινόμενο νομικό πλαίσιο απαιτούνται χρήματα. Ουδέν το νεότερο μέχρι εδώ αλλά νεότερα στοιχεία εκτιμήσεων στελεχών της Moore Stephens κάνουν λόγο για στροφή και προς την κατεύθυνση του τομέα private equity προκειμένου να αντεπεξέλθουν οι ναυτιλιακές εταιρίες στις προκλήσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ