Τετ01152025

Last updateΤετ, 15 Ιαν 2025 6pm

Στους finalists για το Ship Efficiency Awards 2015 Maersk και Hapag-Lloyd

maersk containerΣτις 9 Σεπτεμβρίου αναμένεται να ανακοινωθεί ο νικητής για το Ship Efficiency Awards 2015 στο πλαίσιο ειδικής τελετής που υποστηρίζεται από το Lloyd's Register.

ΑΒΒ και το «χταπόδι» της υποστηρίζουν την MAERSK

maersk containerΠρωταγωνιστικό ρόλο στα της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων εκτιμάται ότι θα διαδραματίσει το προσεχές διάστημα ο τομές του automation.

«Φρενάρει» η Κίνα, ανασυντάσσονται οι γραμμές Ασίας –Ευρώπης

china port 3345Ανασύνταξη των γραμμών Ασίας –Ευρώπης βλέπουν στον ορίζοντα αναλυτές που εντρυφούν στα οικονομικά και άλλα στοιχεία της Κινεζικής οικονομίας αλλά και γενικότερα των Ασιατικών αγορών ιδιαίτερα όσων επηρεάζονται από τα δεδομένα της Κινεζικής οικονομίας. Η πτώση των τιμών του περασμένου διαστήματος στις εν λόγω γραμμές διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων είχε «κτυπήσει καμπανάκι» στους αναλυτές αλλά η ανασύνταξη της G6 alliance ουσιαστικά σήμανε συναγερμό.

Συμμαχία γιγάντων στο υγροποιημένο φυσικό αέριο

livanosprokopiou fredriksen1Τρεις μεγάλοι πλοιοκτήτες ο Πήτερ Λιβανός, ο Γιώργος Προκοπίου και ο Νορβηγός John Fredriksen, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της αγοράς των LNG Carriers.
Όπως ανακοινώθηκε η Dynagas του Γιώργου Προκοπίου, η Gas Log του Πήτερ Λιβανού και η Golar LNG του John Fredriksen συστήνουν το LNG Carrier Pool το οποίο θα ονομασθεί The Cool Pool με 14 πλοία αρχικά προκειμένου να δραστηριοποιηθούν στην αγορά της μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Η συμμαχία έχει στόχο τον καλύτερο προγραμματισμό των ναυλώσεων και τη μείωση των λειτουργικών δαπανών μέσα από ένα πιο αποτελεσματικό marketing. Στο pool η Dynagas θα βάλει τρία πλοία όσα και GasLog, ενώ η Golar θα βάλει οκτώ LNG carriers. O Tony Lauritzen θα έχει την συνολική ευθύνη ενώ ο Morten Nielsen θα είναι ο Pool Manager. Το Cool Pool θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Η Dynagas έχει σημαντική παρουσίας στην αγορά των LNG Carriers η GasLog του Πήτερ Λιβανού ελέγχει ένα στόλο από 19 LNG carriers και η Golar LNG έχει 26 LNG Carriers και FSRUs.

Ντόμινο εξελίξεων για τις carrier alliances από τη συνένωση Cosco -China Shipping (;)

container 00924Τίποτα δεν έχει κριθεί ως προς την τελική μορφή των carrier alliances ; Το ερώτημα αυτό βασανίζει τις τελευταίες ημέρες αναλυτές του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων ελέω των προχωρημένων συζητήσεων συνένωση μεταξύ Cosco -China Shipping.

Χαμηλώνει η Maersk τις προσδοκίες για τα containerships

maerskΜειωμένα καθαρά κέρδη ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2015 ο όμιλος της Maersk. Τα κέρδη υποχώρησαν στο 1,07 δισ. δολ. έναντι 2,25 δισ. δολ., το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τα έσοδα του δανέζικου ομίλου διαμορφώθηκαν στα 10,5 δισ. δολ., μειωμένα 12%.

Τα κέρδη της Maersk Line ανήλθαν στα 499 εκατ. δολ. έναντι 543 εκατ. δολ. έναν χρόνο πριν. Οι προσδοκίες της Maersk Line για το σύνολο της χρήσης είναι λιγότερες θετικές καθώς αναμένει κέρδη χαμηλότερα των 2,2 δις. δολ του 2014. Η ζήτηση του παγκοσμίου εμπορίου στα containerships αναμένεται να αυξηθεί 2-4% αντί προηγούμενων εκτιμήσεων για 3-5%.

Τα κέρδη της θυγατρικής της APM Terminals που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον ΟΛΠ και ΟΛΘ μειώθηκαν στα 161 εκατ. δολ έναντι 223 εκατ. δολ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Η διοίκηση του Ομίλου προαναγγέλλει κινήσεις εξαγορών στον τομέα των θαλασσίων γεωτρήσεων. Τέλος η εταιρεία επανέλαβε την δέσμευση της για επαναγορά ιδίων μετοχών ύψους 1 δις. δολ

Χωρίς άμεσες επιπτώσεις στον κλάδο η συγχώνευση Cosco-China Shipping

cosco logoΗ συγχώνευση της Cosco με την China Shipping, δεν θα έχει άμεση σημαντική επίπτωση στην αγορά πέρα από τα οφέλη (οικονομίες κλίμακος) που θα αποφέρεις τις δυο εταιρείες αποφαίνονται οι αναλυτές.

Σύμφωνα με την DNB Markets η συμφωνία θα δημιουργήσει μία νέα ναυτιλιακή εταιρεία στον κλάδο των containerships που θα ελέγχει το 8% της παγκόσμιας χωρητικότητας. Όμως η Maersk Line η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου ελέγχει το 15,3% !
Τα προβλήματα του κλάδου των containerships είναι η πλεονάζουσα χωρητικότητα που έχει προκαλέσει ζημιές σε όλες τις εταιρείες πλην της Maersk. Οι συμμαχίες μεταξύ των εταιρειών είναι στην ημερήσια διάταξη και μία περαιτέρω μείωση του αριθμού των εταιρειών θα ωφελήσει και την Maersk καθώς θα παρατηρηθεί μεγαλύτερη προσπάθεια εξορθολογισμού.
Μετά τι φήμες που είδαν το φως της δημοσιότητας στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας για συζητήσεις συγχώνευσης Cosco και China Shipping νέες αναφορές στο κινεζικό και διεθνή τύπο θεωρούν τη συμφωνία δεδομένη.
Η αναδιάρθρωση του ναυτιλιακού τομέα της Κίνας είναι αναγκαία σύμφωνα με το Bloomberg.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ