Προτιμούν τα δικά τους boxships
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 09 Μαΐου 2024 06:58
Προβάδισμα έναντι των ναυλωμένων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποκτούν τα ιδιότητα boxships σύμφωνα με έκθεση της Alphaliner.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της σχετικής ανάλυσης η MSC έχει παραγγείλει 88 νεότευκτα πλοία και έχει αποκτήσει 355 μεταχειρισμένα πλοία. Πριν από μια δεκαετία, η εταιρία με έδρα τη Γενεύη είχε πάνω από το 60% του στόλου του σε ναύλωση, αλλά τώρα, το ίδιο ποσοστό ισχύει για την ιδιόκτητη χωρητικότητα της MSC, με το 36% του στόλου της να αποτελείται από ναυλωμένα σκάφη. Η MSC διαθέτει τώρα στόλο 5,7 εκατομμυρίων TEU, υπερδιπλασιάζοντας από 2,4 εκατομμύρια TEU πριν από 10 χρόνια. Η CMA CGM έχει επίσης ενισχύσει μαζικά την ιδιοκτησία της χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων για να υποστηρίξει την ανάπτυξη του στόλου της, ο οποίος ανέρχεται τώρα σε 3,68 εκατομμύρια TEU. Ενώ πριν από 10 χρόνια, ο γαλλικός carrier κατείχε μόλις το 20% του στόλου του, με το 80% να ναυλώνεται, ο πολύ μεγαλύτερος στόλος του ανήκει σήμερα κατά 40%. Η CMA CGM μιμήθηκε την MSC στην επέκταση στόλου, συμπεριλαμβανομένων τόσο νεότευκτων όσο και μεταχειρισμένων μονάδων, παραγγέλνοντας τουλάχιστον 80 νέα πλοία και αγοράζοντας τουλάχιστον 112 μεταχειρισμένα πλοία τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Στην Ασία, η HMM έχει δει μια τεράστια αύξηση στο ποσοστό της ιδιόκτητης χωρητικότητας στον στόλο της, με περισσότερα από τα μισά πλοία του αερομεταφορέα της Νότιας Κορέας να ανήκουν τώρα, έναντι 30% πριν από μια δεκαετία. Μόνο η ZIM έχει επιμείνει στη στρατηγική της. Επί του παρόντος, το 93% του στόλου των 720.396 TEU είναι ναυλωμένο, από 70% το 2014.