Κυρ12222024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 2pm

Διόρθωση «βλέπει» ο Alphaliner

box trader 1

Οι τιμές των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών τακτικών γραμμών, οι οποίες αυξήθηκαν στο αποκορύφωμα της κρίσης της Ερυθράς Θάλασσας, έχουν διορθωθεί παράλληλα με τους ναύλους, σύμφωνα με την έκθεση του Alphaliner.
Η Maersk και η Hapag-Lloyd, οι οποίες θα σχηματίσουν την Gemini Cooperation τον Φεβρουάριο του 2025, είδαν τις τιμές των μετοχών τους να πέφτουν καθώς οι προβλέψεις τους για το 2024 είναι οι χαμηλότερες μεταξύ των εισηγμένων γραμμών.
Στην αρχή αυτής της εβδομάδας, μόνο η τιμή της μετοχής της Evergreen Marine Corporation ήταν υψηλότερη από ό, τι πριν οι αντάρτες Χούτι αρχίσουν να τρομοκρατούν πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα τον Οκτώβριο του 2023. Η τιμή της μετοχής του φορέα εκμετάλλευσης της Ταϊβάν έκλεισε στα 113,50 δολάρια TW (3,51 δολάρια ΗΠΑ) στις 2 Οκτωβρίου 2023. σήμερα (27 Μαρτίου), έκλεισε στα TW$175,50 (US$5,48).
Συγκριτικά, η τιμή της μετοχής της AP Moller Maersk έκλεισε στις 12.765 DKK (1.793 δολάρια ΗΠΑ) στις 2 Οκτωβρίου 2023. Η μετοχή διαπραγματεύεται τώρα περίπου στα 8.960 DKK (1.300 δολάρια ΗΠΑ). Η τιμή της μετοχής της Hapag-Lloyd έκλεισε στα 175,70 € (183,38 $ ΗΠΑ) στις 2 Οκτωβρίου 2023. η μετοχή διαπραγματεύεται τώρα σε περίπου € 131 (US $ 142)
Σύμφωνα με τον Alphaliner: " τα χαμηλά οικονομικά κέρδη έχουν αντικαταστήσει την αναδρομολόγηση της παραγωγικής ικανότητας ως τον κύριο μοχλό των τιμών των μετοχών, με την ανακοίνωση γενικά αδύναμων κερδών Q4 να επιταχύνει μια πτωτική τάση που είχε ήδη ξεκινήσει τον Φεβρουάριο".
Οι τιμές των μετοχών των μεσαίων αερομεταφορέων OOIL, COSCO, HMM και ZIM είναι τώρα κάτω ή, στην περίπτωση της COSCO Ship Holding, η οποία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει κέρδη, πίσω στα προ της σύγκρουσης επίπεδα. Η OOIL και η ZIM είδαν τις τιμές των μετοχών τους να μειώνονται κατά 17% και 14% αντίστοιχα, αμέσως μετά την ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων του 2023.
Η Evergreen πέτυχε καθαρό κέρδος 1.1 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για το 2023, καθιστώντας την μεταξύ των τριών καλύτερων γραμμών κουτιού εκείνο το έτος.
Ο Alphaliner επεσήμανε ότι: «η τάση έρχεται σε αντίθεση με τους ναύλους, οι οποίοι, ενώ επίσης μειώνονται, εξακολουθούν να είναι σταθεροί σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από τη σύγκρουση».
Στις 25 Μαρτίου, ο δείκτης Shanghai Containerised Freight Index (SCFI) διαμορφώθηκε στις 1.733 μονάδες, σημειώνοντας έκτη συνεχόμενη εβδομάδα πτώσης, αν και παραμένει 95% υψηλότερος από ό, τι την 1η Οκτωβρίου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter