Κυρ12222024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 2pm

«Ροκάνισε» κερδοφορίες το 4ο τρίμηνο του 2023

box trader 1

«Ροκάνισε» τις κερδοφορίες των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων το 4ο τρίμηνο του 2023 σύμφωνα με ανάλυση της Alphaliner.


Κατά μέσο όρο, τα λειτουργικά περιθώρια διαμορφώθηκαν στο -3% τους τελευταίους τρεις μήνες του 2023, καθώς η έκρηξη κερδοφορίας που τροφοδοτήθηκε από τον Covid-19 τερμάτισε την πορεία της. Έξι από τις εννέα μεγαλύτερες γραμμές διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων ανέφεραν λειτουργικές ζημίες για το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος carrier στον κόσμο, η Maersk ανέφερε το χαμηλότερο περιθώριο για το 4ο τρίμηνο του 2023, στο -12,8%, αλλά παρέμεινε θετικό για το έτος με περιθώριο 6,6%. Ωστόσο, η εταιρεία δημοσίευσε τις χειρότερες προοπτικές για το τρέχον έτος, επιβεβαιώνοντας ότι είναι απίθανο να παραμείνει στο μαύρο και θα μπορούσε να δημιουργήσει λειτουργικές ζημίες έως και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024.
Η COSCO Shipping Lines θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του 2023 στο τέλος αυτού του μήνα, αλλά με βάση τα προκαταρκτικά αποτελέσματά της, αναμένεται να καταγράψει σημαντικά χαμηλότερα λειτουργικά κέρδη για το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Μόνο η Evergreen Marine Corporation και η HMM έχουν αναφέρει λειτουργικά κέρδη, αν και σημαντικά μειωμένα από την ίδια περίοδο το 2022. Η Evergreen είχε το μεγαλύτερο λειτουργικό περιθώριο κέρδους, το οποίο ανήλθε στο 7%, 10 φορές μεγαλύτερο από αυτό της HMM, η οποία απέφυγε οριακά μόνο μια ζημία. Συνολικά, το μέσο περιθώριο κέρδους των carriers παρέμεινε θετικό για το έτος, περίπου στο 4%.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter