Κυρ12222024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 7pm

Έσοδα 87 δις $...

nafpigeio china

Η China Association of the National Shipbuilding Industry (CANSI) δημοσίευσε νέα στοιχεία αποκαλύπτοντας περαιτέρω ότι το 2023 ήταν ένα έτος ορόσημο για τα κινεζικά ναυπηγεία. Κατά τη διάρκεια του έτους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 20%, φθάνοντας τα 87 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με τη βελτίωση της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας, τα κέρδη των μεγάλων κινεζικών ναυπηγείων αυξήθηκαν κατά 131,7% σε ετήσια βάση στα 3,64 δισεκατομμύρια δολάρια - περιθώριο κέρδους τεσσάρων τοις εκατό.
Το Chinese Ministry of Industry and Information Technology εκτιμά ότι η ναυπηγική δραστηριότητα της χώρας έφτασε τα 42 εκατομμύρια τόνους νεκρού βάρους πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 12% από έτος σε έτος. Αυτό το στοιχείο έδωσε στην Κίνα μερίδιο 50% της συνολικής παγκόσμιας παραγωγής για πρώτη φορά στην ιστορία.
Η Κίνα μπόρεσε επίσης να δημιουργήσει αλυσίδα εφοδιασμού της ναυπηγικής βιομηχανίας με περισσότερες από 20 εγχώριες χαλυβουργίες. Αυτό δίνει στα κινεζικά ναυπηγεία ένα πλεονέκτημα κόστους-αποτελεσματικότητας, καθώς ο εγχώριος χάλυβας της Κίνας έχει προσιτές τιμές. Η μόνη μεγάλη ανησυχία είναι οι ασταθείς τιμές του χάλυβα και η συναλλαγματική ισοτιμία του γιουάν με το δολάριο. Η CANSI προβλέπει ότι η παραγωγή θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 6,3% φέτος, σε 45 εκατομμύρια τόνους νεκρού βάρους.
Επίσης τα έσοδα από τις εξαγωγές πλοίων στην επαρχία Τσιανγκσού που βρίσκεται στην ανατολική Κίνα, καταγράφηκαν στα 65,53 δισεκατομμύρια γιουάν (8,55 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2023, με ετήσια αύξηση 37,1%, με την αναφερόμενη επαρχία να κατέχει ηγετική θέση στις κινεζικές εξαγωγές.
Η Τσιανγκσού έχει αναπτύξει ένα βιομηχανικό σύμπλεγμα κατασκευάζοντας μία ευρεία γκάμα πλοίων, όπως, κρουαζιερόπλοια, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πλοία για την μεταφορά οχημάτων (ro-ro), πλοία για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), αλλά και ειδικά πλοία για την εγκατάσταση θαλάσσιων ανεμογεννητριών.

XINHUA

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter