Κυρ12222024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 7pm

Τα suezmaxes…

0Tanker deck

Αναλύσεων συνέχεια για τις επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα που έχουν προκαλέσει οι Χούτι με τις επιθέσεις σαράντα συνολικά επιθέσεις τους εναντίον πλοίων με μη επανδρωμένα αεροσκάφη και πυραύλους προστιθεμένης και της ομηρίας του πλοίου μεταφοράς οχημάτων Galaxy Leader. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία όσον αφορά στη διακίνηση πετρελαιοειδών η κατηγορία των suezmaxes υφίσταται τον μεγαλύτερο αντίκτυπο να συνεχιστεί επί μακρόν η αναδρομολόγηση.
Σε μηνιαία βάση, τα τονομίλια για τα suezmaxes που μεταφέρουν αργό πετρέλαιο από τη Μέση Ανατολή στην Ευρώπη θα αυξηθούν περίπου 130% εάν οι διελεύσεις πραγματοποιούνται μέσω του ακρωτηρίου αντί του Bab el-Mandeb. Με την αύξηση από τα επιπλέον τονομίλια για τα συγκεκριμένα φορτία, τα μηνιαία παγκόσμια τονομίλια suezmax θα αυξηθούν κατά περίπου 10%.
Όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων, από τα μέχρι ώρας γνωστά στοιχεία κανένα δεξαμενόπλοιο προϊόντων δεν φαίνεται να χρησιμοποιεί τη διώρυγα του Σουέζ κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου γεγονός που θα συνεπάγεται σχεδόν μηδενικές αφίξεις προϊόντων πετρελαίου από τον Κόλπο της Μέσης Ανατολής και την Ινδία στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, κάτι που θα απαιτήσει σημαντικές αναλήψεις αποθεμάτων ή την ανάγκη αντικατάστασης φορτίων.
Για την αγορά LNG, μια παρατεταμένη διακοπή της διαδρομής της Ερυθράς Θάλασσας από τη Μέση Ανατολή ενέχει κίνδυνο εφοδιασμού για την Ευρώπη, αν και ο αντίκτυπος των τιμών θα καθυστερήσει έως ότου η αποθήκευση φυσικού αερίου της Ευρώπης μειωθεί επαρκώς. Το 2023, περίπου 15,5 εκατομμύρια τόνοι LNG στάλθηκαν μέσω της Ερυθράς Θάλασσας από τη Μέση Ανατολή στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας το 12,9% της προσφοράς LNG της ηπείρου πέρυσι.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter