Δευ04292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

UMAS: Σημαντικό χάσμα κόστους μεταξύ συμβατικών ορυκτών καυσίμων και καυσίμων μηδενικών εκπομπών

rupoi ploion6

Η μελετη με τίτλο «Cost of zero emission container freight shipping: A study on selected deep-sea and short-sea routes» δείχνει ότι αρχικά υπάρχει σημαντικό χάσμα κόστους μεταξύ των συμβατικών ορυκτών καυσίμων και των κλιμακούμενων καυσίμων μηδενικών εκπομπών (SZEF) και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των κλιμακούμενων καυσίμων μηδενικών εκπομπών που εξετάζονται. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιθώριο της COP28, περιγράφει λεπτομερώς το ετήσιο συνολικό κόστος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μηδενικών εκπομπών και τη διαφορά κόστους ανά εμπορευματοκιβώτιο για πλοία του Ειρηνικού και παράκτια πλοία υπό διαφορετικές οδούς καυσίμων.
Η προσέγγιση του συνολικού κόστους λειτουργίας (TCO), η οποία λαμβάνει υπόψη τόσο την επένδυση κεφαλαίων στα πλοία όσο και τις λειτουργικές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των τιμών των καυσίμων), δείχνει ότι μέχρι το 2030, στο καλύτερο σενάριο, για να λειτουργήσει ένα μόνο πλοίο με SZEF στη διαδρομή του Ειρηνικού θα απαιτούσε επιπλέον 20 έως 30 εκατομμύρια δολάρια ετησίως (εκ των οποίων 18 έως 27 εκατομμύρια δολάρια είναι κόστος καυσίμων) και επιπλέον 4,5 εκατομμύρια έως 6,5 εκατομμύρια δολάρια ετησίως (εκ των οποίων 3,6 έως 5,2 εκατομμύρια δολάρια είναι κόστος καυσίμων) στην παράλια διαδρομή.
Το 2030, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) για σκάφη που εκτελούν δρομολόγια μέσω του Ειρηνικού και λειτουργούν με πράσινη αμμωνία και μεθανόλη είναι δύο έως τέσσερις φορές μεγαλύτερο από εκείνο ενός πλοίου αναφοράς που λειτουργεί με βαρύ μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (LSHFO).
Με την πάροδο του χρόνου, η διαφορά κόστους αναμένεται να μειωθεί λόγω της μείωσης του κόστους καυσίμων SZEF. Το 2050, τα περισσότερα σενάρια δείχνουν ένα συνολικό κόστος ιδιοκτησίας που είναι 1,5 έως 2 φορές μεγαλύτερο από αυτό των συμβατικών καυσίμων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter