Κυρ12222024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Στοιχηματίζουν για τις διαλύσεις boxships

box trader 1

Στοιχηματίζουν μεταξύ τους οι αναλυτές για το πότε και ποια ναυτιλιακή εταιρία διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων θα ξεκινήσει να οδηγεί στα διαλυτήρια παλαιότερες μονάδες μικρής και μέσης μεταφορικής ικανότητας.

Τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα των εταιριών και οι προβλέψεις για την κίνηση και το προσεχές έτος έχουν πυροδοτήσει εκ νέου τις αναλύσεις. Επι του παρόντος ένα στα πέντε του παγκόσμιου στόλου εμπορευματοκιβωτίων είναι ώριμο για διάλυση, με το μεγαλύτερο πλοίο τακτικών γραμμών στον κόσμο, Mediterranean Shipping Co (MSC), να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 25% όλων των boxships ηλικίας 20 ετών και άνω, σύμφωνα με νέα ανάλυση της Alphaliner. Ως εκ τούτου, η απόφαση της MSC πότε θα καταργήσει και σε ποια ποσότητα θα μπορούσε να επηρεάσει τις τύχες πολλών άλλων εταιρών τακτικών γραμμών που εξετάζουν τις προβλέψεις πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας που θα μαστίζουν τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια.
Ο παγκόσμιος στόλος ηλικίας 20 ετών και άνω αριθμεί σήμερα περίπου 1.200 πλοία συνολικής χωρητικότητας περίπου 2,9 εκατομμυρίων teu, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 20% του συνολικού στόλου πλοίων του τομέα και το 10,5% της μεταφορικής ικανότητας, σύμφωνα με την Alphaliner. Πρόσφατα σε ανάλυσή του ο BIMCO ανέφερε ότι τα boxships έχουν φτάσει τώρα στον υψηλότερο μέσο όρο ηλικίας που έχει καταγραφεί.
Τα στοιχεία από την Clarksons Research δείχνουν ότι υπάρχουν 902 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπό παραγγελία, ένα υψηλό όλων των εποχών, ισοδύναμο με το 25% του υπάρχοντος στόλου.
Παρά τη σημαντική κάμψη των ναύλων εμπορευματοκιβωτίων τους τελευταίους 15 μήνες, η ανακύκλωση των πλοίων κατά τη διάρκεια του 2023 παρέμεινε χαμηλή σε σύγκριση με τα τελευταία 10 χρόνια. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες, 57 πλοία ανακυκλώθηκαν σε σύγκριση με 81 κατά μέσο όρο τα προηγούμενα 10 χρόνια.
Η επιθυμία για διάλυση πιθανότατα θα αυξηθεί καθώς οι ναυτιλιακές εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αντιμετωπίζουν το φάσμα του «κόκκινου» στα οικονομικά τους στοιχεία με τα στοιχεία της Clarksons να δείχνουν ότι το 2,5% του στόλου σήμερα είναι ήδη άνω των 25 ετών.
Οι μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων προβλέπεται να αναφέρουν συνδυασμένη απώλεια 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια ανασκόπηση και πρόβλεψη της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων από τον Drewry.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter