Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Στο «μικροσκόπιο» του LR η μεθανόλη

0Μεθανόλη1

Μια νέα έκθεση από τον Lloyd's Register (LR) με τίτλο "Fuel for Thought: Methanol" διαπίστωσε ότι οι κύριες προκλήσεις για την υιοθέτηση της μεθανόλης από τη βιομηχανία είναι οι επενδύσεις και η ετοιμότητα της ναυτιλιακής κοινότητας, με την τεχνολογική σκοπιμότητα του καυσίμου να συνεχίζει να αυξάνεται.
Διαπίστωσε επίσης ότι η τεχνολογία για τη χρήση μεθανόλης ως καύσιμο πλοίων είναι εφικτή, διαθέσιμη και ώριμη σε ορισμένες περιπτώσεις. Οι περισσότεροι κατασκευαστές κινητήρων θα έχουν μοντέλα κινητήρων διπλού καυσίμου στο εγγύς μέλλον και υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις ενδιαφέροντος από τους πλοιοκτήτες. Μέχρι το 2030 εκτιμάται ότι η μεθανόλη θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει το 20% του βιβλίου παραγγελιών πλοίων.
Ενώ η ετοιμότητα της ναυτιλιακής κοινότητας είναι χαμηλότερη από την τεχνολογική ετοιμότητα για μεθανόλη, η μελέτη δείχνει ότι αυτή αυξάνεται, με τη βιομηχανία να αντλεί από την εμπειρία της μεταφοράς μεθανόλης ως φορτίου και της χρήσης της ως καυσίμου κατά την τελευταία δεκαετία. Έχουν γραφτεί οδηγίες ασφαλούς ανεφοδιασμού και έχουν θέσει τις βάσεις για μελλοντικές διεθνείς απαιτήσεις ασφαλείας και ισχύουν κανονισμοί κλάσης για σχέδια νεότευκτων και μετασκευών για να διασφαλιστεί ότι πληρούνται οι υπάρχουσες απαιτήσεις ασφαλείας από πλοία που κινούνται με μεθανόλη.
Η έκθεση, ωστόσο, έχει εντοπίσει ότι τα μεγαλύτερα εμπόδια για την περαιτέρω ανάπτυξη της μεθανόλης ως καυσίμου σχετίζονται με την τιμολόγηση, τη διαθεσιμότητα και τη λογιστική του άνθρακα.
Λόγω της χαμηλής παραγωγής πράσινης μεθανόλης και του τρέχοντος βιβλίου παραγγελιών, η διαθεσιμότητα θα μπορούσε να αποτελέσει σημαντικό ζήτημα για τη ναυτιλία με τη χαμηλή προσφορά να αυξάνει τις τιμές. Η έλλειψη διαθεσιμότητας μεθανόλης θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε ερωτήματα σχετικά με το κατά πόσον η μεθανόλη που παράγεται θα πιστοποιηθεί ως πράσινη, γεγονός που διασφαλίζει ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) λαμβάνονται υπόψη στο πλαίσιο μιας πλήρους αξιολόγησης του κύκλου ζωής. Επί του παρόντος, η πλειονότητα της μεθανόλης που παράγεται σε κλίμακα προέρχεται από φυσικό αέριο και δεν είναι ανανεώσιμη.
Η μελέτη προσδιορίζει επίσης γιατί η ενεργειακή πυκνότητα της μεθανόλης σε σύγκριση με το σημερινό ντίζελ και το μαζούτ θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει εμπόδιο για την ευρεία χρήση της ως καύσιμο πλοίων καθώς τα σκάφη θα απαιτούν έως και δυόμισι φορές την ποσότητα μεθανόλης από το μαζούτ.
Η μελέτη είναι το πρώτο μέρος της σειράς «Fuel for Thought» του LR, η οποία θα περιλαμβάνει εκθέσεις σχετικά με την αμμωνία, τα βιοκαύσιμα, τις τεχνολογίες δέσμευσης άνθρακα, την πυρηνική ενέργεια, το υδρογόνο, τις μπαταρίες και την ηλεκτρική ενέργεια και τη μετάβαση του ΥΦΑ. Η σειρά θα αναλύσει την ασφάλεια, την παραγωγή, τους οικονομικούς παράγοντες και την τεχνολογία κάθε πηγής ενέργειας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter