Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Μια έκθεση που θα συζητηθεί…

rypansi 987

Καθώς αυξάνεται η παγκόσμια συναίνεση σχετικά με την ανάγκη τιμολόγησης του άνθρακα στις εκπομπές ως μέρος των μέτρων για την απαλλαγή της εμπορικής ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα, η εστίαση μετατοπίζεται τώρα στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι τεράστιοι πόροι που παράγονται. Η Παγκόσμια Τράπεζα δημοσίευσε μια λεπτομερή έκθεση "Distributing Carbon Revenue from Shipping", που δείχνει ότι μεταξύ 1 τρισεκατομμυρίου και 3,7 τρισεκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν μέχρι το 2050 μέσω της τιμολόγησης του άνθρακα. Ανάλογα με το σενάριο και το επίπεδο ανακύκλωσης των εσόδων, το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα εκτιμά ότι το μέσο ποσό των εσόδων που θα εισπραχθούν θα κυμαίνεται μεταξύ 41 και 105 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως. Στην έκθεση, η Παγκόσμια Τράπεζα παρουσίασε ιδέες για το πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι οικονομικοί πόροι. Οι ιδέες επικεντρώνονται στην απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές, στην ενίσχυση των υποδομών και της χωρητικότητας των θαλάσσιων μεταφορών και στην υποστήριξη ευρύτερων κλιματικών στόχων. Όσον αφορά την απαλλαγή της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές, η έκθεση υπογραμμίζει ότι οι πόροι μπορούν να κατευθυνθούν προς αναβαθμίσεις και ανανεώσεις του στόλου, με επίκεντρο τους κινητήρες μηδενικού άνθρακα και τα συστήματα πρόωσης, τις τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης επί του σκάφους και την έρευνα και ανάπτυξη. Μελέτες δείχνουν ότι απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις για την απαλλαγή των θαλάσσιων μεταφορών από τον άνθρακα, με κεφαλαιουχικές επενδύσεις μεταξύ 1 τρισεκατομμυρίου και 1,9 τρισεκατομμυρίων δολαρίων που απαιτούνται μεταξύ 2030 και 2050 για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά 50% ή 100% έως το 2050. Στον τομέα της ενίσχυσης των υποδομών και της χωρητικότητας των θαλάσσιων μεταφορών, η Παγκόσμια Τράπεζα αναφέρει ότι τα κεφάλαια μπορούν να κατευθυνθούν προς την αναβάθμιση των λιμένων, την προσαρμογή και την ψηφιοποίηση, τη διευκόλυνση του εμπορίου και των μεταφορών, τις βελτιώσεις της διεπαφής λιμένα-ενδοχώρας, την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων, την τεχνική συνεργασία και το πρόγραμμα ανάπτυξης ικανοτήτων και τα προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter