CII : Στο «μικροσκόπιο» του Clarksons οι χαμηλές ταχύτητες των πλοίων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 11 Μαΐου 2023 16:06
Καύσιμα, αέριοι ρύποι, ταχύτητες πλοίων, καμπύλες, CII έχουν μπει στο «μικροσκόπιο» του Clarksons που έχει ξεκινήσει ένα νέο εργαλείο μοντελοποίησης για να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες να κάνουν ακριβείς προβλέψεις σχετικά με τη στρατηγική συμμόρφωσης CII και αυτή η μέθοδος θα πρέπει να αποφέρει πιο ακριβή αποτελέσματα.
Οι επιβραδύνσεις στην ταχύτητα μπορεί να φαίνονται αποτελεσματικές θεωρητικά σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά σε μια νέα ανάλυση, η ομάδα Πράσινης Μετάβασης του Clarksons διαπίστωσε ότι το δυναμικό βελτίωσης CII από τη βαθιά μείωση της ταχύτητας μπορεί να «υπερεκτιμηθεί κατάφωρα» όταν πρόκειται για πραγματικές συνθήκες. Αυτή η στρατηγική μπορεί να μην είναι αρκετή για να βελτιώσει τις βαθμολογίες εκπομπών του σκάφους. Ο λόγος για την εσφαλμένη αντίληψη είναι ότι οι υπολογισμοί βασίζονται σε καμπύλες ταχύτητας-κατανάλωσης εγχειριδίων που έχουν εκθετική αύξηση σε ένα ολόκληρο εύρος ταχύτητας. Ωστόσο αν ληφθούν υπόψη οι καταναλώσεις και οι παράμετροι των πραγματικών συνθηκών πλεύσης η καμπύλη γίνεται λιγότερο εκθετική (ή πιο επίπεδη) σε χαμηλότερες ταχύτητες
Η συμμόρφωση με το CII έχει πραγματικές οικονομικές επιπτώσεις για τον πλοιοκτήτη. Οι αξιολογήσεις CII έχουν ήδη αντίκτυπο στην αξία της μεταχειρισμένης χωρητικότητας, σύμφωνα με την VesselsValue.
Το CII αποκτά όλο και μεγαλύτερη επιρροή στην αγορά πώλησης και αγοράς. Προς το παρόν, αυτό εκδηλώνεται κυρίως στη ρευστότητα των σκαφών. Αυτό συνάδει με την προσδοκία ότι τα πλοία στη ζώνη Ε θα φέρουν κεφαλαιακές απαιτήσεις ή θα δουν τις δυνατότητες κέρδους τους να μειώνονται στο εγγύς μέλλον ", παρατήρησε η VesselsValue.
Η στρατηγική συμμόρφωσης επιβράδυνσης που εξετάστηκε από τον Clarksons έχει επίσης σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο στους ιδιοκτήτες και στη βιομηχανία γενικότερα. Σύμφωνα με την MSC, οι επιβραδύνσεις που οφείλονται στην CII αναμένεται να απορροφήσουν έως και το 10% της ικανότητας μεταφοράς φορτίου σε ολόκληρο τον παγκόσμιο στόλο εμπορευματοκιβωτίων.