Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Η μετατροπή των boxships για χρήση μεθανόλης και αμμωνίας είναι εφικτή και οικονομικά αποδοτική

0Μ

Η μετατροπή των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για χρήση εναλλακτικών καυσίμων είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτή, σύμφωνα με το Mærsk Mc-Kinney Møller Center for Zero Carbon Shipping το οποίο και επικαλείται τα ευρήματα νέας μελέτης.

Η μελέτη εξετάζει σε βάθος τις τεχνικές, περιβαλλοντικές και τεχνοοικονομικές επιπτώσεις της προετοιμασίας πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για μετατροπή τους για χρήση πράσινων καυσίμων σε μια προσπάθεια να μειώσει τον κίνδυνο επενδυτικών αποφάσεων και να δώσει στους πλοιοκτήτες απαντήσεις σχετικά με το τι θα συνεπαγόταν η μετατροπή των πλοίων μεταφοράς σε αμμωνία ή μεθανόλη. Τα κυριότερα σημεία βασίζονται στα αποτελέσματα του «Green Fuels Optionality Project», το οποίο χρησιμοποίησε πληροφορίες από διάφορους εταίρους του έργου για να καθορίσει την τεχνική απαίτηση και το κόστος μετατροπής από μαζούτ σε μεθανόλη ή αμμωνία ή LNG σε αμμωνία για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, bulkers και δεξαμενόπλοια. Η μελέτη υπολογίζει συγκριτικά τα κόστη για μία σειρά επιλογών για νεότευκτα και μη πλοία ενώ μοντελοποίησε τις επιπτώσεις του χαμένου χώρου φορτίου στο συνολικό κόστος διάρκειας ζωής των μετατρεπόμενων πλοίων χρησιμοποιώντας το τεχνοοικονομικό μοντέλο του, το οποίο περιλάμβανε πρόσθετο κόστος νεότευκτων πλοίων, κόστος μετατροπής και κόστος απώλειας φορτίου ανάλογα με τον αριθμό των ετών λειτουργίας του πλοίου με μαζούτ μόνο πριν από τη μετατροπή.

* φωτό αρχείου

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter