Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Καύσιμα και αγορά «ανοίγουν» τις διαλύσεις boxships

0Διαλυτήριο

Τον «χορό» των διαλύσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «άνοιξε» μετά από μία «μακρά περίοδο» όπου τα feeders «μεσουράνησαν» λόγω της αυξημένης ζήτησης για χωρητικότητα η πώληση για scrap του πλοίου Mathu Bhum 1.200 teu. Κύκλοι ναυλομεσιτών και αναλυτών συγκλίνουν στην άποψη ότι καθώς οι πλοιοκτήτες ενδέχεται να επιδιώξουν να απαλλαγούν από τη χωρητικότητα υψηλής κατανάλωσης καυσίμων πριν από την έναρξη των επικείμενων κανονισμών το επόμενο έτος, η πώληση του Mathu Bhum θα πρέπει να προαναγγείλει την έναρξη μιας αύξησης της δραστηριότητας διάλυσης, τουλάχιστον για πλοία χωρητικότητας κάτω των 3.000 teu. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Lloyd's List Intelligence, πάνω από 2.000 πλοία χωρητικότητας κάτω των 3.000 teu είναι άνω των 20 ετών, ενώ το 9% της συνολικής χωρητικότητας του στόλου σε υπηρεσία είναι άνω των 20 ετών. Άλλες εκτιμήσεις θέλουν «τα μικρά» να οδηγηθούν στα διαλυτήρια αφ ενός γιατί είναι ασύμφορες οι προσαρμογές τους στα νέα δεδομένα για τους αέριους ρύπους αλλά και γιατί η απόσυρση θα επιφέρει ελαφρά τόνωση στο θέμα της χωρητικότητας σε μία περίοδο μάλιστα όπου οι αγορές, λόγω του πληθωρισμού, «φρενάρουν» γεγονός που έχει ήδη αρχίσει να επιδρά στους ναύλους. Το ερώτημα τώρα που αναδύεται αφορά στον αριθμό των πλοίων της κατηγοράς αυτής που θα οδηγηθούν στα διαλυτήρια μέχρι τα τέλη του έτους.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter