Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Ο EEXI θα «ζητήσει» χωρητικότητα

0SorenSkou

«Θα χρειαστούμε κάπου μεταξύ 5% και 15% περισσότερη χωρητικότητα έως το 2030, εάν ο τρόπος που συμμορφωνόμαστε είναι μειώνοντας την ταχύτητα» ανέφερε μεταξύ άλλων ο CEO της MAERSK Søren Skou σχολιάζοντας χθες, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων, τις εξελίξεις αναφορικά με τον Energy Efficiency Existing Ship Index (EEXI). «Αυτό έχει πολύ σημαντικό αντίκτυπο εάν η συμμόρφωση βασίζεται στην επιβράδυνση της ταχύτητας, η οποία είναι η πιο πιθανή επιλογή δεδομένης της έλλειψης βιοκαυσίμων και της τιμής τους. Φυσικά, αυτό εξακολουθεί να εκκρεμεί», είπε. Σχολιάζοντας τον κανονισμό ο Skou είπε ότι ο τρόπος επιβολής, καθώς και τα χρονοδιαγράμματά της, παραμένουν ασαφή σε αυτό το σημείο. «Αυτό που καταλαβαίνουμε είναι ότι θα αρχίσει πραγματικά να επιβάλλεται το 2024 και το 2025. Ως εκ τούτου, ο βραχυπρόθεσμος αντίκτυπος μπορεί να είναι πολύ περιορισμένος, αλλά μακροπρόθεσμα, θα είναι αρκετά σημαντικός», σημείωσε.
Η εκπλήρωση των κανονισμών του IMO 2023 θα έχει αρκετά σημαντικό αντίκτυπο στην προμήθεια πλοίων στην αγορά ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων μακροπρόθεσμα, εκτιμά ο Søren Skou. Από το 2023, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα πρέπει να ανταποκριθεί σε έναν νέο γύρο κανονισμών αποδοτικότητας πλοίων και έντασης άνθρακα που ισχύουν για τα υπάρχοντα πλοία. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι τα πλοία θα πρέπει να πληρούν έναν συγκεκριμένο δείκτη ενεργειακής απόδοσης υφιστάμενων πλοίων (EEXI), να διαθέτουν ενισχυμένο σχέδιο διαχείρισης της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων (SEEMP) που καθορίζει τα βήματα βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης του σκάφους και να καθορίζουν το σύστημα διαβάθμισης του δείκτη έντασης άνθρακα (CII).
Οι κανονισμοί αποσκοπούν στη μείωση της έντασης άνθρακα όλων των πλοίων κατά 40% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter