Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Θα κοστίσει κάτι παραπάνω…

0αμμωνία

Θα κοστίσει επιπλέον 22 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ενός very large crude carrier που μπορεί να τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο και στη συνέχεια να μετατραπεί σε πράσινη αμμωνία, μόλις η τεχνολογία είναι διαθέσιμη και επιλυθεί η πρόσβαση σε προμήθειες εναλλακτικού καυσίμου.
Μελέτη του DNV διαπίστωσε ότι οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να πληρώσουν 2 εκατομμύρια δολάρια στο νέο στάδιο κατασκευής για να καταστήσουν ένα δεξαμενόπλοιο "έτοιμο για αμμωνία" για μελλοντική αναβάθμιση, πέραν του πρόσθετου κόστους των 20 εκατομμυρίων δολαρίων για να επιτρέψει στο VLCC να λειτουργήσει με LNG.
Η τρέχουσα τιμή νεότευκτου VLCC είναι 108,9 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας συμβούλων ναυτιλιακής έρευνας MSI που εδρεύει στο Λονδίνο.
"Το κόστος αναβάθμισης θα εξαρτηθεί από το βαθμό ετοιμότητας αμμωνίας που κατασκευάστηκε στο σκάφος από την αρχή", ανέφερε ο DNV σε παρουσίαση. "Ένα σκάφος έτοιμο για αμμωνία, αν και πιο ακριβό για κατασκευή, θα παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία καυσίμων στο μέλλον".
Η μελέτη εξέτασε τη σκοπιμότητα της χρήσης αμμωνίας με βάση δύο λειτουργικά προφίλ για ένα VLCC εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιούσε LNG για όσο χρονικό διάστημα το επιτρέπουν οι κανονισμοί και η συμμόρφωση που μπορεί να τροφοδοτείται από υγροποιημένο φυσικό αέριο και στη συνέχεια να μετατραπεί σε πράσινη αμμωνία, μόλις η τεχνολογία είναι διαθέσιμη και επιλυθεί η πρόσβαση σε προμήθειες εναλλακτικού καυσίμου.
Ανάλυση της ταξικής κοινωνίας DNV διαπίστωσε ότι οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να πληρώσουν 2 εκατομμύρια δολάρια στο νέο στάδιο κατασκευής για να καταστήσουν ένα δεξαμενόπλοιο "έτοιμο για αμμωνία" για μελλοντική αναβάθμιση, πέραν του πρόσθετου κόστους των 20 εκατομμυρίων δολαρίων για να επιτρέψει στο VLCC να λειτουργήσει με LNG.
Η τρέχουσα τιμή νεότευκτου VLCC είναι 108,9 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας συμβούλων ναυτιλιακής έρευνας MSI που εδρεύει στο Λονδίνο.
"Το κόστος αναβάθμισης θα εξαρτηθεί από το βαθμό ετοιμότητας αμμωνίας που κατασκευάστηκε στο σκάφος από την αρχή", ανέφερε το DNV σε παρουσίαση. "Ένα σκάφος έτοιμο για αμμωνία, αν και πιο ακριβό για κατασκευή, θα παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία καυσίμων στο μέλλον".
Η μελέτη εξέτασε τη σκοπιμότητα της χρήσης αμμωνίας με βάση δύο λειτουργικά προφίλ για ένα VLCC εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιούσε LNG για όσο χρονικό διάστημα το επιτρέπουν οι κανονισμοί και η συμμόρφωση.
Ενώ η αμμωνία χρησιμοποιείται συχνά ως μελλοντικό καύσιμο για τη ναυτιλία, εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρές ανησυχίες σχετικά με το κόστος, την ασφάλεια, τη διαθεσιμότητα και την παροχή υποδομών. Οι αμελητέοι όγκοι παράγονται από ανανεώσιμες πηγές, με τρισεκατομμύρια επενδύσεις που απαιτούνται για την παροχή επαρκούς βιώσιμου καυσίμου για τις αεροπορικές και θαλάσσιες μεταφορές.
Ο εξοπλισμός του VLCC με δύο δεξαμενές για αποθήκευση αμμωνίας μέγιστου επιτρεπόμενου μεγέθους 5.500 cu m παρείχε εμβέλεια 15.000 ναυτικών μιλίων. Αυτό συγκρίνεται με το εύρος αναφοράς των 22.000 nm για το πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο μαζούτ και των 19.000 nm για δύο δεξαμενές LNG 3.750 cu m.
Η μετατροπή από κινητήρα LNG διπλού καυσίμου σε αμμωνία απαιτούσε την πλήρη αντικατάσταση του συστήματος παροχής αερίου καυσίμου ΥΦΑ, με τροποποιήσεις στο σύστημα δεξαμενών, τον κύριο κινητήρα, τα συστήματα ασφαλείας, τα gensets και τους λέβητες, σύμφωνα με την DNV. Η τεχνολογία δεν ήταν διαθέσιμη από το 2021 για τη μετατροπή γεννητριών και λεβήτων, κατέληξε ο νηογνώμονας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter