Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

«Μικρούς» στόλους αγόρασε η MSC

MSC Beatrice

Η αγορά των εμπορευματοκιβωτίων ανθεί και η ζήτηση για διακίνηση «κουτιών» έχει εξακοντιστεί στα ύψη. Αίσθηση έχουν προκαλέσει στα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας σύμφωνα με τα οποία η MSC έχει επενδύσει ταχύρρυθμα στις second hand αγορές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κάτι περισσότερο από 2,2 δις μέσα σε ένα χρόνο που αντιπροσωπεύουν πρόσθετα στο δυναμικό της 360.013 teu. Συγκριτικά, όπως αναφέρει η Lloyd’s List, η Pacific International Lines, η 12η μεγαλύτερη στον κόσμο, έχει χωρητικότητα μόλις 268.456 teu που σημαίνει ότι η MSC έχει σπάσει έναν στόλο που είναι 34% μεγαλύτερος από της PIL σε λιγότερο από ένα χρόνο μόνο σε συμφωνίες S&P. Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της MSC Σόρεν Τοφτ επέμεινε πρόσφατα στους Financial Times ότι η «είσοδος» επιπρόσθετης χωρητικότητα από δεύτερο χέρι σε συνδυασμό με το εν εξελίξει ευρισκόμενο ναυπηγικό πρόγραμμα θα ωθήσει την MSC στην πρώτη θέση της κατάταξης των στόλων ρίχνοντας την MAERSK στην δεύτερη θέση.
Η ζήτηση, οι τιμές, οι ναύλοι, η ηλικία των πλοίων και γενικά η διαμόρφωση της αγοράς σε αυτή την φάση έχει δημιουργήσει ένα «κύμα» το οποίο φαίνεται ότι έχει εκμεταλλευτεί η MSC στην κατάλληλη στιγμή καθώς όλα δείχνουν ότι και η επόμενη χρονιά θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά της φετινής αν δεν υπάρξει σημαντική διαταραχή στην εφοδιαστική, που όλοι απεύχονται μεν, αλλά προετοιμάζονται δε, καθώς τα νέα από την Κίνα μάλλον δείχνουν τους ορίζοντες να σκοτεινιάζουν λόγω της επελαύνουσας μετάλλαξης «δέλτα» με τα Κινεζικά λιμάνια να βρίσκονται και πάλι στο όριο της απορρύθμισης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter