Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Ένα κενό ασφαλείας…

0Knut Orbeck Nilssen 2

Ο DNV GL έχει εντοπίσει ένα «αναδυόμενο κενό ασφάλειας» που σχετίζεται με τις μελλοντικές τεχνολογίες.


"Για να εξασφαλιστεί ο ασφαλής και έγκαιρος μετασχηματισμός προς ένα ψηφιακά έξυπνο και ουδέτερο ως προς τον άνθρακα μέλλον, η βιομηχανία πρέπει επειγόντως να κλείσει το διαφαινόμενο κενό ασφαλείας αντιμετωπίζοντας τους κινδύνους που σχετίζονται με την ασφάλεια", ανέφερε ο νηογνώμονας σε συζήτηση που ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα.
"Υπάρχει μια σκοτεινή πλευρά στην καινοτομία, και μια νέα εικόνα κινδύνου αναδύεται" που σχετίζονται με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, την αυτοματοποίηση, τα νέα καύσιμα και τις ψηφιακές τεχνολογίες, δήλωσε ο επικεφαλής της ναυτιλίας Knut Ørbeck-Nilssen σε ένα webinar για την έναρξη της μελέτης.
"Η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές δημιουργεί ένα κενό ασφαλείας το οποίο, εάν μείνει μη διαχειριζόμενο, θα μπορούσε να καθυστερήσει την πρόοδο της βιομηχανίας", πρόσθεσε.
Συνεπώς, απαιτείται συνεργασία όσο το δυνατόν νωρίτερα για το σχεδιασμό, τη δοκιμή και την επαλήθευση των συστημάτων, ανέφερε, καθώς αυτή τη δεκαετία λαμβάνει χώρα μια ναυτική αναγέννηση.
Η ασφάλεια των θαλάσσιων επιχειρήσεων εξαρτάται από την ολιστική διαχείριση κινδύνων, η οποία καλύπτει ανθρώπινα, οργανωτικά και τεχνικά στοιχεία, δήλωσε η επικεφαλής συντάκτρια της έκθεσης Fenna van de Merwe στο webinar.
"Η ναυτιλιακή βιομηχανία δεν έχει επί του παρόντος επίσημη μέθοδο ή σύνολο εργαλείων για τη συμπερίληψη της πολυπλοκότητας του συστήματος στη συνολική εικόνα κινδύνου με ορθολογικό τρόπο", ανέφερε, ενώ οι κανονισμοί ασφαλείας αρχίζουν να υστερούν σε σχέση με την επιτάχυνση των ψηφιακών εξελίξεων.
Ως εκ τούτου, νέες τεχνολογίες και συστήματα μπορούν να εισαχθούν χωρίς τα σχετικά πρότυπα επαλήθευσης και δοκιμών που θα αποδεικνύουν ισοδύναμη ασφάλεια, σύμφωνα με την κ. van de Merwe, η οποία είναι η κύρια σύμβουλος για την ασφάλεια, τον κίνδυνο και την αξιοπιστία.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί ενσωμάτωση του συστήματος, ενώ ο μετασχηματισμός σε ουδέτερη ως προς τον άνθρακα ναυτιλία απαιτεί συνεργασία για αύξηση της διαφάνειας, ανέφερε. Σε συνδυασμό με αυτό θα πρέπει να είναι ένα ισχυρό ρυθμιστικό πλαίσιο και μια κουλτούρα συνεχούς μάθησης.
«Η τεχνολογία και το ανθρώπινο στοιχείο πρέπει να πάνε χέρι-χέρι», είπε.
Σύμφωνα με την DNV GL, το υγροποιημένο φυσικό αέριο ως καύσιμο, οι μπαταρίες και το υδροεπεξεθνημένο φυτικό έλαιο έχουν έρθει πιο κοντά στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που σχετίζονται με την ασφάλεια, ενώ το υδρογόνο και η αμμωνία έχουν τους λιγότερους κανόνες και κατευθυντήριες γραμμές για τον έλεγχο των κινδύνων ασφαλείας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter