Κυρ12222024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 7pm

Ξηρό φορτίο : Άνω κάτω το 2019 λόγω scrubbers και ballast εξοπλισμών;

Capesize Vessels

Πόσα πλοία ξηρού φορτίου θα οδηγηθούν στα διαλυτήρια και πόσα θα τεθούν εκτός μάχης το 2019 λόγω της τοποθέτησης scrubbers και ballast εξοπλισμών;

Σύμφωνα με εκτιμήσεις ναυτιλιακών παραγόντων που μετέχουν του 10th Annual Capital Link New York Maritime Forum ο αριθμός πλοίων του συγκεκριμένου τομέα που αφορά μόνο στην τοποθέτηση scrubbers ξεπερνά τις 400 μονάδες. Σε αυτά θα πρέπει να συνυπολογιστεί και ένας αριθμός πλοίων που θα πρέπει να απαλλάξουν τις δεξαμενές καυσίμων από τα παλαιού τύπου καύσιμα αλλά και εκείνος που θα πρέπει να συμμορφωθεί με το ballast. Επίσης θα πρέπει να προστεθεί και ο αριθμός των πλοίων που η τεχνολογική αναβάθμιση τους είναι έως και ασύμφορη με αποτέλεσμα να χαράξουν ρότα για διαλυτήρια. Όλα αυτά συνθέτουν ένα ρευστό σκηνικό υπολογισμών που πέραν του τεχνικού τεχνοκρατικού μέρους υποκρύπτει και ένα προβληματισμό για τη διαμόρφωση των ναύλων, αλλά και τις διαθέσεις των ναυλωτών που έχουν αρχίσει να βλέπουν ταχύτητες χαμηλότερες των 24 κόμβων με τον γενικότερο προβληματισμό να επιτείνεται για το κόστος των νέων καυσίμων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter