Κυρ06012025

Last updateΔευ, 02 Ιουν 2025 7am

Κυρίαρχη και το 2030 η ναυτιλία των Ελλήνων

bulk ships 000Ο ναυτιλιακός τομέας θα είναι σχεδόν αγνώριστος το 2030, με νέες αγορές να έχουν δημιουργηθεί, νέους παγκόσμιους «παίκτες» στη διαχείριση και μεταφορά πρώτων υλών και εμπορευμάτων, νέες αγορές με εκατομμύρια καταναλωτές, αλλά και νέες εστίες έντασης.

«Αγνοούμενα» casualty reports

untitledΥπάρχουν «αγνοούμενα» casualty reports;

Petrofin Bank Research: Μειωμένη η ναυτιλιακή χρηματοδότηση το 2017

shipping 053Μειωμένη περαιτέρω κατά 5,62% εμφανίζεται η χρηματοδότηση στην ελληνική ναυτιλία το 2017 σε σύγκριση με το 2016 όπου σημείωσε συρρίκνωση κατά 8,77%, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Petrofin Bank Research.

Ο «καλός» ο «κακός» και ο «άσχημος» από τοVesselsValue

00 1075885 κουτίΜε «δανεικούς» τους τίτλους της ομώνυμης ταινίας γουέστερν το VesselsValue παρουσίασε στοιχεία ανάλυσης για τη διαμόρφωση της αξίας των πλοίων κατά τομέα.

«Φοβίζουν» οι αργοί ρυθμοί διαλύσεων boxships

anakyklosi ploion 000Νέο «καμπανάκι κτύπησε» ο Alphaliner για τους ρυθμούς διαλύσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και των κινδύνων που ελλοχεύουν για διατάραξη του ισοζυγίου προσφοράς ζήτησης άρα και των τιμών ναύλωσης.

Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;

rypoi naftilia 057288Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;

Αργούν τα casualties investigations

ImageHandlerCAC9GRFOΣυμπληρώνουν κατά μέσο όρο του 22 μήνες τα submit reports για τις bulk carrier casualties πριν τα στοιχεία τους δουν το φώς της «δημοσιότητας» σύμφωνα με εκτιμήσεις- αναλύσεις εμπειρογνωμόνων που διερευνούν θαλάσσια ατυχήματα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ