Τρι12162025

Last updateΤετ, 17 Δεκ 2025 6am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εμπορευματοκιβώτια: Πέφτουν πέφτουν οι τιμές

container 46026Σε επίπεδα 2002 εκτιμούν αναλυτές ότι έχουν πέσει οι τιμές διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μέσα στο πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ εκτιμάται ότι η πτώση θα συνεχιστεί σύμφωνα με εκτιμήσεις της Drewry.

Θ. Βενιάμης: Σημαντική η ναυτική εκπαίδευση

Έμφαση στη ναυτική εκπαίδευση έδωσε πριν από λίγο ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των βραβεύσεων σε παλαίμαχους ναυτικούς αλλά και της επίδοσης των υποτροφιών σε σπουδαστές που έχουν διακριθεί.

Γ.Σ. Ένωσης για τη Ναυτική Διαιτησία

enosi naftiki diaitisia logoΚατά την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης για τη Ναυτική Διαιτησία, οι προοπτικές της διάδοσης και της ανάπτυξης της Ναυτικής Διαιτησίας στην Ελλάδα προκάλεσαν ζωηρή συζήτηση με σχόλια όπως:

Χρηματοδότηση 140 εκατ. δολ για τέσσερα νεότευκτα εξασφάλισε η Stealthgas

stealthgas vessel 3334Δύο πιστωτικές γραμμές συνολικού ύψους 140 εκατ. δολ. εξασφάλισε η Stealthgas για την χρηματοδότηση τεσσάρων νεότευκτων πλοίων της.

«Τρέχει» ο διαγωνισμός “Nature in Ports”

espo nature in ports"Nature in Ports” είναι το θέμα του φετινού διαγωνισμού του ESPO οι υποψηφιότητες του οποίου θα γίνουν δεκτές μέχρι την 1η Ιουλίου.

Το Συνεδριακό Πρόγραμμα των Ποσειδωνίων δίνει “τροφή για σκέψη” στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα

posidonia 3Όλο το φάσμα των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλία θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν οι ηγέτες της βιομηχανίας και οι συμμετέχοντες στα φετινά Ποσειδώνια, στο πλαίσιο του πιο πλούσιου Συνεδριακού Προγράμματος που έχει σχεδιαστεί ποτέ για την Έκθεση, η οποία θα διεξαχθεί από τις 6 έως τις 10 Ιουνίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.

Κορεατική βόμβα απειλεί Έλληνες εφοπλιστές

da0ae67d59544fafb74aa579849714c6Κλυδωνισμούς για τρεις ισχυρούς της ελληνικής ναυτιλίας προκαλεί η μάχη που δίνει ένας από τους κολοσσούς των θαλάσσιων μεταφορών προκειμένου να αποφύγει τη χρεοκοπία. Υπό την πίεση των πιστωτών της, η πάλαι ποτέ κραταιά Hyundai Merchant Marine βρίσκεται το τελευταίο διάστημα σε διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες με τις οποίες έχει υπογράψει μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα, προκειμένου να "κουρέψει" έως και 35% τα ναύλα που είχαν συμφωνηθεί τις "παλιές καλές ημέρες" της αγοράς των containers. Πλέον, καθώς η αγορά στα φορτηγά container βιώνει τη δική της κρίση, ναυλωτές όπως η Hyundai έχουν εξαιτίας των δικών τους λανθασμένων χειρισμών περιέλθει σε αδιέξοδο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter