Σαβ01112025

Last updateΣαβ, 11 Ιαν 2025 11am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μηνύματα Γράτσου με πολλαπλούς αποδέκτες- Ευαίσθητη η Ναυτιλία και σε φάση επούλωσης

gratsos 99Σαφές μήνυμα ότι η Ναυτιλία επουλώνει σταδιακά τις πληγές της από το 2009 και εντεύθεν, εξέπεμψε προ ολίγου προς πάσα κατεύθυνση ο Πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ν.Ε.Ε.) Γ. Γράτσος, στην ετήσια τελετή κοπής της πίτας που εξελίσσεται τώρα σε αίθουσα του Ιδρύματος Ευγενίδου.

Intercargo: Μέτρα για την υγροποίηση των φορτίων

Intercargo 888Τους κινδύνους που συνδέονται με την μεταφορά χύδην φορτίων και την ενδεχόμενη υγροποίηση τους (liquefaction), υπενθυμίζει η διεθνής ένωση πλοιοκτητών πλοίων ξηρού χύδην φορτίου Intercargo, με ανακοίνωση της.

ΠΕΠΕΝ: Στηρίξτε την ναυτική εκπαίδευση

vlaxos pepen 12«Εμείς πιστεύουμε, πως αν στηριχθεί η δημόσια κα δωρεάν παρεχόμενη εκπαίδευση, δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για ιδιωτική, σε μια χώρα μάλιστα, που βυθίζεται κάθε χρόνο και περισσότερο στην οικονομική καταστροφή».

Boxships: Ναυπηγήσεων και αναλύσεων... συνέχεια

Container 00Προσπάθεια να αποτυπωθούν οι «πιέσεις» που θα ασκηθούν το τρέχον έτος από τα προστιθέμενα TEU's στο στόλο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και στη σχετική ναυλαγορά σε εξέλιξη από αναλυτές και μελετητικούς οίκους.

Ακυβέρνητο φορτηγό πλοίο στο Κολυμπάρι

ploio 543Στη θαλάσσια περιοχή Κολυμπάρι Χανίων, σπεύδει σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού, μετά τη δήλωση εγκατάλειψης από τον πλοίαρχο του φορτηγού πλοίου «Mare», λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Ημερίδα με θέμα «Υπεράκτια διαχείριση των πλοίων και αυτοαξιολόγηση (OVMSA)»

dnv gl 0987Ημερίδα με θέμα την «Υπεράκτια διαχείριση των πλοίων και αυτοαξιολόγηση (OVMSA)», διοργανώνει στις 17 Φεβρουαρίου στο Ρότερνταμ, η Ναυτική Ακαδημία του DNV – GL, προκειμένου να βοηθήσει στην αξιολόγηση και την εναρμόνιση των υφιστάμενων συστημάτων διαχείρισης με τη νέα κατευθυντήρια γραμμή της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Με το «βλέμμα» στους κανονισμούς antitrust η Κίνα

MSC ACCRAΜπορεί το σέρβις της 2Μ (MAERSK-MSC) να έχει ουσιαστικά ξεκινήσει από το Dalian και να εξελίσσεται αλλά οι Κινεζικές αρχές διατηρούν εστιασμένο το «βλέμμα τους» πρωτίστως στη συμμαχία καθώς η 2Μ εμφανίζεται να ελέγχει ποσοστό άνω του 30% της χωρητικότητας στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter