Δευ08182025

Last updateΔευ, 18 Αυγ 2025 8pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Χωρίζει» η Maersk

maersk ship name painting 16x9Σε δύο ξεχωριστές οντότητες χωρίζει η Moler Maersk γεγονός που έρχεται να επιβεβαιώσει τη μέχρι χθες φημολογία περί του διαμοιράσματος των εταιρειών.

Παρουσίαση για τις τελευταίες εξελίξεις στη ναυτιλία στα Μέλη της HELMEPA

gratsos 0064Με τίτλο “Latest Issues Affecting Shipping”, ο κ. Joe Angelo, Deputy Managing Director της INTERTANKO και Επίτιμο Μέλος της ΗELMEPA, παρουσίασε σε Μέλη της Ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας την ισχύουσα νομοθεσία του IMO και την εξέλιξη της σε θέματα όπως διαχείριση θαλάσσιου έρματος, ατμοσφαιρικές εκπομπές, ποιότητα και διαθεσιμότητα καυσίμων, διαχείριση ασφάλειας διαδικτύου (cyber risk management) και ηλεκτρονική πλοήγηση (e-navigation). Επίσης, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα εργασιών που ο IMO ακολουθεί για την επίτευξη αποφασισμένων στόχων.

Η RBS βάζει τέλος στη ναυτιλιακή δραστηριότητα

rbsΣτην απόφαση να κινήσει τις διαδικασίες ώστε να «κλείσει» το ναυτιλιακό τμήμα της, μετά την αποτυχημένη επιχείρηση αναζήτησης αγοραστή για το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιό της, κατέληξε η Royal Bank of Scotland.

Μια δίχρονη κρίση;

Hanjin Shippings 13100 TEU Vessel Hanjin Sooho 700x467Ταλανίζει τους αναλυτές η πρόσφατη κατάρρευση της Hanjin ως προς τις διαστάσεις που μπορεί να προσλάβει μία «κρίση» στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων.

«Συμμαχίες»: Άνοιξε τους ορίζοντες η κατάρρευση της Hanjin-ενδιαφέρον από CMA CGM

cma cgm bougainville Άνοιξε τους ορίζοντες και τις ορέξεις για την περεταίρω συνένωση μικρότερων ναυτιλιακών επιχειρήσεων του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων εκτιμούν επώνυμα στελέχη του τομέα με αφορμή την πρόσφατη κατάρρευση της Hanjin

Κονδύλια «πάνε και έρχονται»

container 8425Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα αναφορικά με τα κονδύλια που θα διατεθούν μέσα από μηχανισμούς και χρηματοδοτικά εργαλεία σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο του Connecting Europe Facility (CEF).

Χωρίς νερό και τρόφιμα πλοία της Hanjin;

Hanjin GreeceΑίσθηση έχει προκαλέσει, μέσα στο γενικότερο θόρυβο που συνοδεύει την υπόθεση της Hanjin, η sotto voce φημολογία ότι πλοία της που βρίσκονται αρόδο έξω από μεγάλα λιμάνια κινδυνεύουν να μείνουν από πόσιμο νερό και τρόφιμα για τα πληρώματα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter