Μια πρόταση από το «παρελθόν»
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2024 23:22
Μια πρόταση από το «παρελθόν» για την αποβίβαση των επιβατών κρουαζιερόπλοιων στο ΣΕΦ ώστε να αποσυμφορηθεί η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά ( κυκλοφοριακό) φαίνεται ότι προτείνει μεταξύ άλλων η ΕΕ η οποία έχει θέσει θέμα με την επέκταση του σταθμού υποδοχής κρουαζιερόπλοιων (cruise terminal) οι εργασίες κατασκευής του οποίου έχουν καθυστερήσει για μια σειρά λόγους που είναι γνωστοί. Η «πρόταση» της εξόδου των επιβατών με πλοιάρια στον Φαληρικό όρμο έλκει την βάση της από την εποχή της αποβίβασης των πληρωμάτων του 6ου αμερικανικού στόλου στο Φαληρικό όρμο η οποία ωστόσο έχει εξεταστεί κατά καιρούς χωρίς ωστόσο μέχρι και σήμερα να έχει υλοποιηθεί. Να σημειωθεί ότι η αύξηση του αριθμού των κατάπλων κρουαζιερόπλοιων φέτος ανέρχεται σε 1030 περίπλου πέραν των home porting που έχουν επιλέξει ορισμένες εταιρίες για τον Πειραιά. Το τελευταίο επίσης έχει επαναφέρει το θέμα της από ξηράς ηλεκτροδότησης των κρουαζιερόπλοιων αν και στα σχέδια του ΟΛΠ είναι γνωστές οι θέσεις αλλά και ο αριθμός τους που είναι εφικτός βάσει των σχεδιασμών που ήδη είναι γνωστοί. Πέραν τούτου οι κατάπλοι κρουαζιερόπλοιων επίσης έχουν επαναφέρει «σιωπηρά» και το θέμα της κίνησης των πλοίων στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά καθώς με βάση τα δεδομένα προτεραιότητα εισόδου ή εξόδου από αυτό διατηρούν τα πλοία της ακτοπλοΐας ο αριθμός των οποίων είναι μεγάλος και οι έξοδοι τις πρωινές ώρες αφήνουν ενίοτε αρόδο τα κρουαζιερόπλοια τα οποία εισέρχονται μετά την «μαζική» έξοδο των πλοίων της ακτοπλοΐας. Υπενθυμίζεται τέλος ότι ακόμη και η κατασκευή του νέου cruise terminal είχε εγείρει το θέμα του κυκλοφοριακού με φορείς τω παραγωγικών τάξεων να έχουν ζητήσει την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης όχι μόνο για τα λεωφορεία που διακινούν τους τουρίστες αλλά και τα κάθε είδους φορτηγά που διακινούν εμπορεύματα από και προς το εμπορικό λιμάνι.