Την οδό του διαλόγου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2019 15:50
Την τακτική του διαλόγου, σε πρώτη φάση, φαίνεται πως έχει επιλέξει προς ώρας, σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του ΟΛΠ-COSCO αναφορικά με το master plan του Οργανισμού και τις αποφάσεις στις οποίες κατέληξε η ΕΣΑΛ.
Η τακτική αυτή, που δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε μία εξέταση σε «δεύτερο βαθμό» των συζητηθέντων στην ΕΣΑΛ, υπαγορεύεται από τις πιέσεις χρηστών που δεν είδαν με καλό μάτι το «κόψιμο» έργων στο car terminal και στον τομέα των logistics με στόχο να αποδομηθούν με τεκμηριωμένα στοιχεία οι ενστάσεις που οδήγησαν στο «πάγωμα» των εν λόγω επενδύσεων μηδέ εξαιρουμένου και του θέματος που σχετίζεται με την κρουαζιέρα και τις υποστηρικτικές υποδομές με το ζήτημα του mall να έχει λάβει και προεκλογικού χαρακτήρα μορφή. Κύκλοι των χρηστών εκτιμούν ότι οι επενδύσεις στο car terminal και τα logistics έπρεπε ήδη να είχαν ξεκινήσει καθώς ο διάλογος που προηγήθηκε αφ ενός σπατάλησε χρόνο και το ποθητό για τους χρήστες αποτέλεσμα δεν έφερε. Γεγονός που φαίνεται να μην έχει διαλάθει και της προσοχής του ΤΑΙΠΕΔ με ότι αυτό συνεπάγεται και για την διαδικασία των μετοχών των όσων ορίζονται στη Σύμβαση Παραχώρησης του 2016, που κυρώθηκε με τον νόμο Ν.4404/2016. Η εν λόγω εξέλιξη αποδεικνύει ότι οι Κινέζοι δεν λειτουργούν εν θερμώ γιατί σε διαφορετική περίπτωση, αντί του εγχειρήματος να καθίσουν οι δύο πλευρές εκ νεόυ στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, θα είχαν προσφύγει άμεσα στη Διαιτησία κάτι που δεν έγινε στην παρούσα φάση χωρίς ωστόσο να έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο αυτό αν η προσπάθεια που θα εξελιχθεί δεν αποδώσει.
Όσον αφορά στα περιβαλλοντικά ο ΟΛΠ κατέστησε σαφές ότι το λιμάνι του Πειραιά, ως μία από τις μεγαλύτερες αναπτυσσόμενες εταιρίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εφαρμόζει τις αρχές της «περιβαλλοντικής βιωσιμότητας» σε όλα τα βήματα ανάπτυξης και λειτουργίας του με κύριο στόχο την προστασία του περιβάλλοντος στα πλαίσια ενός αστικού ιστού όπως ο Πειραιάς και την ευημερία των κατοίκων της τοπικής κοινωνίας. Άλλωστε η περιβαλλοντική διαχείριση που εφαρμόζει η ΟΛΠ Α.Ε. για το σύνολο των δραστηριοτήτων της είναι πιστοποιημένη από το 2004, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Σύστημα PERS του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λιμένων ESPO (European Sea Ports Organization). Tο λιμάνι του Πειραιά έχει αποδείξει την περιβαλλοντική του ευαισθησία σε μακροπρόθεσμο πλαίσιο, όντας αναγνωρισμένο μέλος του Ecoports Network από το 2011, δικτύου αποτελούμενου από ευρωπαϊκούς λιμένες που έχουν αξιολογηθεί για την περιβαλλοντική τους απόδοση γεγονός που επίσης καταρρίπτει περιβαλλοντικές και άλλες ενστάσεις που τέθηκαν τόσο κατά τη διάρκεια του διεξαχθέντος διαλόγου όσο και στη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.