Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Προσφεύγει για τον ΟΛΘ στην Εισαγγελία διαφθοράς η ΟΜΥΛΕ

thessaloniki limani ol8 olth aftodioikisi.medium

Δύο 24ωρα προ της δεύτερης και ουσιαστικής φάσης του διαγωνισμού με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για την ανακήρυξη του πλειοδότη η ΟΜΥΛΕ ανακοίνωσε την πρόθεσή της να καταθέσει Μηνυτήρια Αναφορά στο Εισαγγελέα Διαφθοράς στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης για απαξίωση του λιμένα αλλά και πράξεις που κατά την άποψη της έχουν ποινικό ενδιαφέρον.

Ανεξαρτήτως της προσφυγής στη Δικαιοσύνη από την ΟΜΥΛΕ η διαδικασία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών φαίνεται ότι θα παρουσιάσει εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς εν αντιθέσει με την σεναριολογία των τελευταίων μηνών περί μη ύπαρξης επενδυτικού ενδιαφέροντος από περισσότερα των δύο σχημάτων οι πληροφορίες που έρχονται, και που έχουν ήδη αναπαραχθεί από ιστότοπους θέλουν να συμμετέχουν στη δεύτερη φάση τέσσερα σχήματα. Να υπενθυμιστεί ότι η εμπλοκή της CMA CGM στη διαδικασία ήδη έχει προσδώσει μία ιδιάζουσα δυναμική στο διαγωνισμό δεδομένης της θέσης της εν λόγω Γαλλικών συμφερόντων εταιρίας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων η οποία ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί αποτελεί και εταίρο «συμμαχίας» όπου μετέχει και η Κινεζικών συμφερόντων COSCO η οποία ελέγχει απόλυτα το λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με τις πληροφορίες θεωρείται σίγουρο ότι θα υποβληθεί προσφορά από το σχήμα του γαλλικού ναυτιλιακού κολοσσού CMA CGM με το γερμανικό fund Deutsche Invest Equity Partners GmbH και τον όμιλο Ιβάν Σαββίδη, από τα σχήματα της Dubai Ports και Mitsui αλλά και από την International Container Terminal Services (ICTS). Εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών σε γνώση των οποίων έχουν έρθει οι πιθανές, και μέλλουσες να αποδειχθεί στην καταληκτική ημερομηνία αν θα είναι, υποψηφιότητες σημειώνουν ότι όποια και αν είναι η κατάληξη το στρατηγικό πλεονέκτημα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στο «μαλακό υπογάστριο» της Βαλκανικής αλλά και ο κομβικός του ρόλος στον σιδηροδρομικό άξονα της Εγνατία θα αναδειχθούν. Και τούτο διότι όλοι οι εν δυνάμει ενδιαφερόμενοι διατηρούν προφανή «συμφέροντα» στη Νότια Βαλκανική με αποκορύφωμα την κοσμογονία που έχουν ξεκινήσει Κινεζικών συμφερόντων εταιρίες για την εκ βάθρων αναζωογόνηση και εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υποδομών κυρίως δε εκείνων που διασυνδέουν λιμάνια με πρόσωπο την Μ. Θάλασσα, το ιόνιο και Αδριατική και βέβαια με πρόσωπο το Αιγαίο καθώς συμπεριλαμβάνεται και η σιδηροδρομική Εγνατία. Να σημειωθεί ότι από την προσοχή της κυβέρνησης δεν έχει διαλάθει η σημασία των εξελίξεων ούτε για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης , ούτε για τις επικείμενες εξελίξεις στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης , ούτε επίσης για τον σιδηροδρομικό άξονα δεδομένων και των πρόσφατων δηλώσεων Σπίρτζη.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter