Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Κανονικά στις 24 η δεύτερη φάση του ΟΛΘ

thessaloniki limani ol8 olth aftodioikisi.medium

Χωρίς απρόοπτα και χρονικές παρατάσεις , παρά τις περί του αντιθέτου φοβίες από κύκλους των παραγωγικών τάξεων της Θεσσαλονίκης θα τρέξει η δεύτερη και ουσιαστική φάση για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ που είναι προσδιορισμένη για τις 24 τρέχοντος όπως έχει προγραμματίσει το ΤΑΙΠΕΔ καθώς το χρονοδιάγραμμα παραμένει σε ισχύ. Νωρίτερα ο ΣΕΒΕ είχα κάνει λόγο για προσχηματικές παρατάσεις της ημερομηνίας κατάθεσης των προσφορών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τελικό στόχο τη ματαίωση της παραχώρησης σημειώνοντας ότι το λιμάνι απαξιώνεται συνεχώς. Μάλιστα σε επιστολή του στην ηγεσία του ΥΝΝΠ επεσήμανε την απαξίωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εξαιτίας των δραματικών καθυστερήσεων στη διαδικασία παραχώρησης.
Να σημειωθεί ότι ομάδα από τους διεκδικητές είχαν ζητήσει παράταση της δεύτερης φάσης γεγονός που έθεσε σε κατάσταση συναγερμού τις παραγωγικές τάξεις της Β. Ελλάδος που δεν βλέπουν με καλό μάτι την όποια παράταση της διαδικασίας. Πρόσφατα ο διαγωνισμός έλαβε νέα δυναμική καθώς το “theseanation” στις 3 Μαρτίου είχε αποκαλύψει τη διεκδίκηση από τον «Γαλλο-Γερμανικό άξονα» τον ΟΛΘ καθώς όπως ανέφερε η CMA CGM S.A δια της θυγατρική της Terminal Link συμφώνησε να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) του σε κοινοπρακτικό σχήμα με την Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) . Στο σχήμα μετέχει και ο όμιλος Ιβάν Σαββίδη.
Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενδιαφέρον έχουν επιδείξει ως τώρα η Dubai Ports World (DP World), η Mitsui & Co. Ltd, η International Container Terminal Services, η APM Terminals, η Duferco Participations Holding, οι ρώσικοι σιδηρόδρομοι Russian Railways JSC, η τουρκική Yilport Holding και η ΓΕΚ Τέρνα

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter