Γαλλο-Γερμανικός «άξονας» διεκδικεί τον ΟΛΘ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 03 Μαρτίου 2017 06:50
Νέα δυναμική αποκτά ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ καθώς η CMA CGM S.A δια της θυγατρική της Terminal Link συμφώνησε να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) του σε κοινοπρακτικό σχήμα με την Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) . Στο σχήμα μετέχει και ο όμιλος Ιβάν Σαββίδη. Η κίνηση αλλάζει πολλές παραμέτρους καθώς η CMA CGM, που έχει εξαγοράσει και NOL, συμμετέχει στην συμμαχία τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ocean Alliance στην οποία συμμετέχει και η China Cosco Shipping όπως και οι Orient Overseas Container Line και η Evergreen Line. Επιπλέον η Terminal Link έχει μέτοχο μειοψηφίας την εδρεύουσα στο Χονγκ Κονγκ, China Merchants Holdings International. Το διαγωνισμό διεκδικούν Dubai Ports World (DP World) ,Mitsui & Co. Ltd αλλά και η International Container Terminal Services. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι οι τρείς αυτές εταιρείες φέρονται να είναι εκείνες που ζητούν τώρα νέα αναβολή για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών γεγονός που έχει θορυβήσει τις παραγωγικές τάξεις της Β. Ελλάδος κύκλοι των οποίων θεωρούν ότι ο διαγωνισμός «σέρνεται» και απαξιώνει το λιμάνι. Τέλος να σημειωθεί ότι στο διαγωνισμό συμμετέχουν ακόμα η APM Terminals, η Duferco Participations Holding, οι ρώσικοι σιδηρόδρομοι Russian Railways JSC , η τουρκική Yilport Holding και η ΓΕΚ Τέρνα.