Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Κατάπλους» της Wabtec Corporation σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτρικής φόρτισης πλοίων

0shore power

Η αμερικανική εταιρεία Wabtec Corporation εντάχθηκε στο έργο HYPOBATT (σύστημα φόρτισης μπαταριών πλοίων), το οποίο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός προτύπου φόρτισης και σχετικών υποδομών για πορθμεία σε ευρωπαϊκά λιμάνια.
Ο τομέας των μεταφορών είναι υπεύθυνος για το 23% των εκπομπών CO₂ και εξακολουθεί να βασίζεται στο πετρέλαιο για το 92 τοις εκατό των ενεργειακών αναγκών του.
Το έργο HYPOBATT, το οποίο αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Πλαισίου HORIZON, στοχεύει στην επέκταση του τεχνολογικού πρωτοστάτη της Ευρώπης στα συστήματα ταχείας φόρτισης για ένα ευρύ φάσμα τύπων πλοίων και οχημάτων και στην προώθηση του μετασχηματισμού των μεταφορών εδώ. Το έργο χρησιμεύει επίσης για τη μείωση των εκπομπών CO₂, την επίτευξη των στόχων της Συμφωνίας του Παρισιού για το Κλίμα και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Η Wabtec θα εργαστεί για την προώθηση του εξηλεκτρισμού των πλοίων. Η εταιρεία θα συνεργαστεί σε μια κοινοπραξία με 18 εταίρους που είναι υπεύθυνοι για ένα έργο 42 μηνών για τον εντοπισμό λύσεων θαλάσσιας φόρτισης που μειώνουν τον χρόνο επαφής, τον χρόνο αναμονής και το κόστος συντήρησης.
«Η Ευρώπη έχει επιθετικούς στόχους βιωσιμότητας για τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά τουλάχιστον 40% έως το 2030», δήλωσε ο Olivier Kompaore, Αντιπρόεδρος βιομηχανικής σειράς προϊόντων της Wabtec.
«Αυτό το έργο θα βοηθήσει στην τυποποίηση ενός αρθρωτού, γρήγορου και εύκολου συστήματος φόρτισης πολλών μεγαβάτ, ανοίγοντας το δρόμο για καθαρές, μηδενικών εκπομπών και ανταγωνιστικές λύσεις για τις θαλάσσιες μεταφορές. Οι υπερσύγχρονες λύσεις φόρτισης της Wabtec, όπως το Ferry CHARGER, θα χρησιμεύσουν ως σχέδιο για το έργο».
Το έργο θα αναπτύξει επίσης ένα πλήρως αυτόματο και ασφαλές ηλεκτρικό σύστημα σύνδεσης πλοίου με δυνατότητα πλήρους φόρτισης της μπαταρίας ενός σκάφους ενώ βρίσκεται στην αποβάθρα.
Η κοινοπραξία στοχεύει να μειώσει το χρόνο σύνδεσης σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα, το χρόνο φόρτισης κατά 10% και την πλευρά του χώρου αποβάθρας για το σύστημα κατά 20 τοις εκατό. Επιπλέον, το έργο στοχεύει στη βελτίωση της διαθεσιμότητας του φορτιστή κατά 95% και της διάρκειας ζωής της μπαταρίας κατά 10%.
Η κοινοπραξία θα επιδείξει την τεχνολογία στα λιμάνια Norddeich και Norderney της Γερμανίας. Οι δοκιμές θα διεξαχθούν σε πλοίο της ναυτιλιακής εταιρείας Reederei Norden-Frisia.

*φωτό αρχείου

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter