Κυρ01122025

Last updateΚυρ, 12 Ιαν 2025 11am

Έπεσε η παραγωγικότητα στα μεγάλα λιμάνια του Βορρά

Rotterdam 2021

Η παραγωγικότητα των τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια της Βορειοδυτικής Ευρώπης έχει επιδεινωθεί σημαντικά τα τελευταία τρία χρόνια καθώς οι liners έχουν ενοποιήσει τις προσεγγίσεις λιμανιών λόγω της ασταθούς ζήτησης φορτίων, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Ports & Terminals Insight που δημοσιεύτηκε από τον Drewry. .


Η νέα ανάλυση που υποστηρίζεται από τα αναλυτικά στοιχεία Drewry AIS δείχνει ότι η μέση διάρκεια «calls» στα κύρια λιμάνια της Βορειοδυτικής Ευρώπης αυξήθηκε κατά πάνω από 50% το 1ο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με τον μέσο όρο πριν από την πανδημία, πριν υποχωρήσει στο 37%, τον Μάιο του 2022. Η ανάλυση του Drewry δείχνει ότι ο μέσος χρόνος λιμένα ανά call κορυφώθηκε στις 2,3 ημέρες τον Φεβρουάριο, 58% πάνω από τον μέσο όρο του 2019 πριν από την πανδημία.
Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου αφορά την παραμονή στο τερματικό, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 60%, ενώ η αναμονή πριν από την αγκυροβόληση αποτελεί πολύ μικρότερο μέρος περί 20%, κατά μέσο όρο. Αυτό έρχεται σε έντονη αντίθεση με την απόδοση στα κύρια λιμάνια της Δυτικής Ακτής της Βόρειας Αμερικής, τα οποία υπέφεραν από πολύ πιο σοβαρές καθυστερήσεις αναμονής πριν από την ελλιμενισμό, οι οποίες κορυφώθηκαν στις 4,3 ημέρες τον Οκτώβριο του 2021 - αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 55% της μέσης διάρκειας calls σε λιμάνι, σύμφωνα με το AIS- της Drewry.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter