Δευ01132025

Last updateΔευ, 13 Ιαν 2025 7am

Επιπρόσθετες νομικές εξουσίες αποκτούν τα Βρετανικά λιμάνια

0Dover

Οι λιμένες του Ηνωμένου Βασιλείου θα μπορούσαν να βρεθούν στη λάθος πλευρά του νόμου εάν συμμορφωθούν με κυβερνητικό αίτημα για απαγόρευση απόπλου πλοίων των οποίων τα πληρώματα αμείβονται λιγότερο από τον κατώτατο μισθό.


Αυτή είναι η τελευταία ανατροπή στο έπος που έχει φέρει την P&O Ferries αντιμέτωπο με τους πολιτικούς ηγέτες της χώρας μετά τη μαζική απόλυση σχεδόν 800 ναυτικών χωρίς προειδοποίηση.
Ο υπουργός Μεταφορών Grant Shapps υποσχέθηκε να αναλάβει δράση, με ένα σχέδιο εννέα σημείων που περιλαμβάνει την εξουσιοδότηση των λιμένων να επεμβαίνουν και να εμποδίζουν την είσοδο σε οποιοδήποτε πλοίο που είναι γεμάτο φθηνό εργατικό δυναμικό
Οι λιμένες θα έχουν νομικές εξουσίες να αρνούνται την πρόσβαση σε τακτικά δρομολόγια πορθμείων που δεν καταβάλλουν τον εθνικό κατώτατο μισθό μέσω της πρωτογενούς νομοθεσίας για την τροποποίηση του νόμου περί λιμένων του 1964. Εν τω μεταξύ, ο κ. Shapps ζήτησε από τους λιμένες να αρχίσουν να απαγορεύουν τα πλοία σε εθελοντική βάση.
Ωστόσο, πηγές του λιμενικού κλάδου ανέφεραν ότι αυτό μπορεί να είναι παράνομο και κατά παράβαση νόμου 175 ετών ο οποίος απαιτεί από τα λιμάνια να παραμείνουν ανοιχτά για οποιοδήποτε πλοίο έχει το σωστό μέγεθος, πληρώνει το απαιτούμενο τιμολόγιο και είναι ασφαλές.
Το άρθρο 33 του νόμου περί ρητρών λιμένων, αποβάθρων και προβλήτας του 1847 ορίζει ότι «με την καταβολή των τιμών που καταβάλλονται από αυτόν και τον ειδικό νόμο και με την επιφύλαξη των άλλων διατάξεων του, ο λιμένας, η αποβάθρα και η προβλήτα είναι ανοικτά σε όλα τα πρόσωπα για τη ναυτιλία και την εκφόρτωση εμπορευμάτων, καθώς και για την επιβίβαση και εκφόρτωση επιβατών».
Αυτό εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα, και θα μπορούσε να οδηγήσει σε αγωγή εναντίον οποιουδήποτε λιμανιού που εμπόδισε ένα πλοίο να ελλιμενιστεί.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter