Δευ01132025

Last updateΔευ, 13 Ιαν 2025 4pm

Σε κατάσταση ετοιμότητας

0koyti

Οι γραμμές εμπορευματοκιβωτίων καταρτίζουν σχέδια έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης στην Ουκρανία. Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος, ωστόσο, πιθανότατα θα προέλθει από την επιβολή κυρώσεων όπως συνέβη το 2014 και το 2015 μετά την προσάρτηση της Κριμαίας, που είχε οδηγήσει σε περισσότερο από το 1/3 μείωσης της κυκλοφορία εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ του λιμένα του Αμβούργου με τη Ρωσία. Είναι προφανές ότι το ενδεχόμενο επιδείνωσης στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ρωσίας θα επηρεάσει πρωτίστως τις υπηρεσίες των feeders που καλύπτουν γραμμές στην Μ. Θάλασσα και εξυπηρετούν την Αγία Πετρούπολη και το Καλίνινγκραντ. Σε δήλωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Maersk ανέφερε ότι συνεχίζει τις δραστηριότητές της στην Ουκρανία ως συνήθως, ενώ "παρακολουθεί και αξιολογεί καθημερινά την κατάσταση". Αντίστοιχα η Hapag-Lloyd έχει κοινή υπηρεσία με την Arkas Lines στη Μαύρη Θάλασσα που εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Πειραιά και Νοβοροσίσκ, με κλήση στην Οδησσό της Ουκρανίας με την Arkas Lines να αναφέρει ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν λειτουργικά ζητήματα και οι γραμμές λειτουργούν κανονικά. Τα στοιχεία της MDS Transmodal δείχνουν ότι το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, οι συνολικές εισαγωγές εμπορευματοκιβωτίων στη Ρωσία ανήλθαν σε μόλις 1,4 εκατ., ενώ οι εξαγωγές ανήλθαν σε 1,2 εκατ. Ο αριθμός αυτός, ωστόσο, περιελάβανε επίσης όγκους που αποστέλλονταν σιδηροδρομικώς μέσω της Ευρώπης. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις οι διελεύσεις transit σιδηροδρομικών συρμών δια μέσου του Ρωσικού εδάφους με προορισμούς από και προς Κίνα- Ε.Ε. δεν πρόκειται να διαταραχθούν εκτός απροόπτου.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter