Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Προς shut down το Ningbo;

0Ningbo Zhousan

Σε «εμφραγματική φάση» εισέρχεται το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας καθώς πολλαπλασιάζονται τα προβλήματα εξ αιτίας της επέλασης της πανδημίας και των μέτρων που έχουν ληφθεί για την αποφυγή της διασποράς της. Οι εξελίξεις φαίνεται να επιβεβαιώνουν τους χειρότερους φόβους των αναλυτών για το ενδεχόμενο το λιμάνι να βρεθεί σε κατάσταση shut down καθώς είσοδος φορτηγών στην περιοχή του λιμανιού παραμένει περιορισμένη, ενώ ορισμένοι σταθμοί μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν διακόψει τη λειτουργία τους λόγω των μέτρων αποκλεισμού στην περιοχή Beilun της πόλης, όπου βρίσκεται μια σειρά από μεγάλους τερματικούς σταθμούς διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Η κατάσταση είναι χαρακτηρίζεται «ταχέως επιδεινούμενη» καθώς από τους 20.000 οδηγούς φορτηγών οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μόνο οι 6.000 κάποιοι είχαν λάβει ειδικές κάρτες για να εισέλθουν και να εγκαταλείψουν το λιμάνι μέσω πέντε καθορισμένων δρομολογίων, σύμφωνα με την τελευταία διαθέσιμη κυβερνητική ενημέρωση. Μάλιστα η Ningbo National Logistics, εταιρεία αποθήκευσης εμπορευματοκιβωτίων και φορτηγών, ανέφερε με δήλωσή της ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει κανονικά λόγω αποκλεισμένων δρόμων. Η κατάσταση έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με την επιδείνωση της συμφόρησης των λιμένων στην περιοχή, όπου οι πιλότοι είναι επίσης σε έλλειψη λόγω των ξεχωριστών κρουσμάτων covid που επιβεβαιώθηκαν σε άλλες πόλεις κατά μήκος του ποταμού Γιανγκτσέ. Έξω από τη Σαγκάη και το Ningbo-Zhoushan, στοιχεία από το Lloyd's List Intelligence δείχνουν ότι 120 πλοία που περιλαμβάνουν 613.713 teu εξακολουθούν να αγκυροβολούν στα δύο λιμάνια στις 4 Ιανουαρίου.
Το πρόβλημα έξω από το λιμάνι- Ανησυχίες στην εφοδιαστική
Προς ώρας πάντως δεν έχει βρεθεί εστία μόλυνσης στην περιοχή του λιμανιού, όπου το προσωπικό, που είναι πάνω από 5.300 εν υπηρεσία άτομα, εργάζεται και ζει απομονωμένο από την εξωτερική κοινότητα, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο senior executive του λιμένα Jiang Yipeng. Ωστόσο παρά το γεγονός αυτό οι ανησυχίες στην εφοδιαστική εντείνονται καθώς οι λούπες που περιλαμβάνουν το λιμάνι έχουν σφικτά προγράμματα προσεγγίσεων και εξυπηρέτησης τα οποία όμως τίθενται εν αμφιβόλω λόγω των 120 πλοίων σε αναμονή. Δεν αποκλείεται τα επόμενα 24ωρα να εξελιχθεί «φαινόμενο ντόμινο» στα κινεζικά λιμάνια με ότι αυτό θα συνεπάγεται για τις γραμμές Ασίας- Ευρώπης.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter