Βαμβακίδης: Νότια πύλη του φορτίου της Ασίας προς την Ευρώπη και αντίστροφα ο Πειραιάς
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΝΕΑ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013 21:30
Χρειαζόμαστε την αξιόπιστη, ανταγωνιστική και ασφαλή ελληνική οδική μεταφορά τόνισε μεταξύ άλλων νωρίτερα απόψε ο Τάσος Βαμβακίδης Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΑΕ & της εταιρείας ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΝΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Α.Ε. στο πλαίσιο ημερίδας που εστίασε σε θέματα μεταφορών και ειδικότερα χερσαίων αλλά και στον τομέα των logistics, που διοργανώνει το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, στο πλαίσιο πολυσυνεδρίου που διοργανώνει το Ελληνο-γερμανικό Επιμελητήριο με τίτλο "Capital and Vision".
Αναλυτικότερα ο κ. Βαμβακίδης παρουσιάζοντας το εταιρικό σχήμα που εκπροσωπεί ανέφερε τα ακόλουθα:
«Πολύ γρήγορα να δούμε τι συμβαίνει σε ένα κομμάτι από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας τα τελευταία τρία χρόνια.
Επενδύσεις σε Υποδομές
• Ανακατασκευή του Προβλήτα ΙΙ
• Κατασκευή του Προβλήτα ΙΙΙ (ανατολικού)
• Κατασκευή Υπερσύχρονης αποθήκης PCDC 7000 τμ
• Πρόταση για κατασκευή του Προβλήτα ΙΙΙ (Δυτικού)
Επενδύσεις σε Ανωδομές
• Αγορά και Εγκατάσταση 6 SPP Γερανογεφυρών φορτοεκφόρτωσης πλοίων
• Αγορά και Εγκατάσταση 5 SSPP Γερανογεφυρών φορτοεκφόρτωσης πλοίων ( μεγαλύτερες στον κόσμο )
• Αγορά και Εγκατάσταση 22 Γερανογεφυρών Πυκνής Στοιβασίας ( Σταθερής
Τροχιάς
• Αγορά και Εγκατάσταση 12 Γερανογεφυρών Πυκνής Στοιβασίας ( τροχοί )
• Αγορά και λειτουργία σύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον μηχανημάτων και οχημάτων έργου.
• Ανακαίνιση του υφιστάμενου μηχανολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού
Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες
• Αγορά και εγκατάσταση Συστήματος Αυτόματων διαδικασιών εισόδου και εξόδου αυτοκίνητων( auto gate με RFID readers)
• WEB IP/Drivers ID
• Tandem Operations
• Σύστημα SAP στην διαχείριση της αποθήκης PCDC
Ύψος επενδύσεων μέχρι σήμερα 415.000.000
Ύψος πρόταση νέων επενδύσεων 224.000.000
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
• Αλματώδης αύξηση διακίνησης ΤΡΑΝΖΙΤ containers από 685.000 το 2010 – 2.500.000 το 2013
• Αύξηση της ετήσιας δυνατότητας διαχείρισης από 1.6 εκ TEUS σε 4.2 εκ TEUS
• Προσέλκυση ενδιαφέροντος συνεργασίας μεγάλων πολυεθνικών
που παράγουν στην Ασία και προωθούν στην Ευρώπη
• Προσέλκυση ενδιαφέροντος συνεργασίας μεγάλων Ναυτιλιακών Εταιρειών
ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Όπως έχω ξαναπεί η Εταιρεία μας εργάζεται σκληρά για να βελτιώσει την ανταγωνιστική της θέση στην σχετική παγκόσμια κατάταξη , μέσα από την συνεχή επιχειρησιακή μας λειτουργία , την αποτελεσματικότητά και τη συνολική παραγωγικότητα μας. Λειτουργούμε όχι άπλα σαν ένα λιμάνι αλλά ως κομβικό σημείο μέσα σε ένα παγκόσμιο σύστημα συνδυασμού θαλάσσιων και χερσαίων τρόπων μεταφοράς.
Δεδομένου ότι η ζήτηση για το διεθνές εμπόριο και την παγκόσμια παροχή υπηρεσιών θα συνεχίζει να αυξάνεται, απαιτούνται σημαντικές επενδύσεις για αναβάθμιση ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Τελευταία επενδυτική προσπάθεια είναι η συμμετοχή σε κοινή επιχείρηση για δημιουργία αποθήκης 7.000 τ.μ στην περιοχή της Ελεύθερης Ζώνης, που προσφέρει υπηρεσίες αποθήκευσης εμπορευμάτων ξηρού, ψυχόμενου και επικίνδυνου φορτίου.
Το Piraeus Consolidation & Distribution Center, PCDC S.A. , είναι ένα έργο στρατηγικής σημασίας που προσβλέπει την ενίσχυση του εμπορίου και της ανταγωνιστικότητας. Η στεγασμένη αποθήκη αποτελείται από 5,200 τμ ξηρό φορτίο, 630 τμ Συντήρηση & Κατάψυξη και 554 τμ επικίνδυνο φορτίο.
Έτσι , χρησιμοποιώντας την γεωγραφική θέση του Πειραιά παρέχει την δυνατότητα στην ναυτιλιακή κοινότητα να χρησιμοποιηθεί το Λιμάνι του Πειραιά σαν διαμετακομιστικό κέντρο για συνδυασμένες μεταφορές των φορτίων και να γίνεται αναδιανομή και προώθηση των φορτιών οδικώς, μέσω θαλάσσης και σιδηροδρομικώς.
Ο ΣΕΠ και η PCDC έχουν ως στόχο να αλλάξει την εικόνα του Πειραιά σε διεθνές επίπεδο και μεταξύ άλλων να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στη Μεσόγειο
Είναι η νότια πύλη του φορτίου της Ασίας προς την Ευρώπη και αντίστροφα.
Όπως γνωρίζουμε το σημαντικότερο ποσοστό των εμπορευματικών ροών της Ελλάδας διέρχεται από το λιμάνι του Πειραιά, που εξυπηρετείται από πολύ μεγάλο στόλο φορτηγών αυτοκινήτων και την σύνδεση μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας με αυτό της Ευρώπης.
Το λεγόμενο τοπικό φορτίο αυτή την περίοδο όπως όλοι γνωρίζουμε έχει συρρικνωθεί λόγω της οικονομικής ύφεσης και κατά συνέπεια και το έργο της οδικής μεταφοράς, αλλά δεν θα μείνει πάντα έτσι.
Μέχρι να αλλάξει αυτή η κατάσταση το στοίχημα και η ευκαιρία είναι , χρησιμοποιώντας το συνεχώς αυξανόμενο όγκο των τράνζιτ δια θαλάσσης φορτίων , να φέρουμε στη Ελλάδα τα φορτία από και προς την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ήδη έχουμε 4 εβδομαδιαίες αφίξεις μεγάλων εταιρειών από Ασία και προσπαθούμε να έχουμε 5 ίσως 6 του χρόνου.
Ο δρόμος που έχει ανοίξει για την μεταφορά του φορτίου μέσω του Πειραιά , στις Βαλκανικές χώρες και χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. (Ουγγαρία ,Τσεχία Σλοβακία Αυστρία) κλπ με τον συνδυασμό του τρένου είναι ο πιο γρήγορος και πρέπει να γίνει οικονομικότερος. Αλλά φτάνει μόνο το τρένο.?
Ακόμα και στην Ευρώπη με τόσο μεγάλα σιδηροδρομικά δίκτυα ο μέσος όρος είναι πολύ χαμηλός. Περιμένουμε και ελπίζουμε σύντομα στην αλματώδη ανάπτυξη των Ελληνικών Logistics .
Ας δοθούν κίνητρα ανανέωσης του στόλου , ας βοηθήσει η πολιτεία με ελάφρυνση φορολογικών και άλλων βαρών , για να μπορέσει να είναι ανταγωνιστική η οδική μεταφορά σε Διεθνές επίπεδο. Μόνο έσοδα και κέρδος μπορεί να περιμένει. Το φορτίο έχει ξεκινήσει και έρχεται και πιστέψτε με θα το φέρουμε το φορτίο που γεωγραφικά μας ανήκει.
Χρειαζόμαστε την αξιόπιστη , ανταγωνιστική και ασφαλή ελληνική οδική μεταφορά. Όχι την Ελληνόκτητη..την Ελληνική».