Αστάθεια…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 07 Ιανουαρίου 2025 13:14
Οι εταιρείες τακτικών γραμμών προεξοφλούν τους ναύλους Ασίας-Ευρώπης για τις δύο πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου, καθώς αγωνίζονται για μερίδιο αγοράς πριν από την αναδιάταξη των συμμαχιών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τον Φεβρουάριο. Η Linerlytica παρατήρησε ότι οι ναύλοι spot για τις δύο πρώτες εβδομάδες του 2025 παραμένουν πολύ ασταθείς με τις αρχικές αυξήσεις να ακολουθούνται από επακόλουθες μειώσεις, καθώς οι carriers συνεχίζουν να αγωνίζονται για μερίδιο αγοράς πριν από τον ανασχηματισμό των συμμαχιών τον Φεβρουάριο.
Στις 30 Δεκεμβρίου 2024, το συμβόλαιο EC2412 (Δεκέμβριος 2024) για τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης εμπορευμάτων Ασίας-Ευρώπης διακανονίστηκε στις 3.445 μονάδες, δηλαδή 4,4% υψηλότερα από ό, τι μια εβδομάδα πριν. Παρά το ισχυρότερο κλείσιμο εκείνου του μήνα, τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης για το 2025 διαπραγματεύτηκαν χαμηλότερα την περασμένη εβδομάδα, με το κύριο συμβόλαιο για τον EC2502 (Φεβρουάριος 2025) να μειώνεται κατά 13% σε εβδομαδιαία βάση σε χαμηλότερους ημερήσιους όγκους.
Η Maersk έχει ήδη μειώσει την online προσφορά της για αποστολές Ιανουαρίου σε 4.800 δολάρια ΗΠΑ ανά FEU, προκαλώντας τους ανταγωνιστές να ανταποκριθούν ανάλογα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των τιμών διακανονισμού για τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης εμπορευματικών μεταφορών Ασίας-Ευρώπης.