Κυρ01192025

Last updateΣαβ, 18 Ιαν 2025 3pm

Οι Χούθι «ευθύνονται» για τα κέρδη των carriers

box trader 1

Κανένας ναυτιλιακός τομέας δεν έχει επωφεληθεί περισσότερο φέτος από τη συνεχιζόμενη κρίση της Ερυθράς Θάλασσας από τon τομέα των εμπορευματοκιβωτίων. Οι Χούθι έχουν δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για το πιο κερδοφόρο έτος στην ιστορία της ναυτιλίας τακτικών γραμμών εκτός από την εποχή του covid νωρίτερα αυτή τη δεκαετία σύμφωνα με νεότερη ανάλυση της Sea-Intelligence. Ωστόσο σε αυτή την ανάλυση παρουσιάζονται υποθετικά στοιχεία για το πως θα εξελισσόταν η συγκεκριμένη αγορά αν δεν υπήρχε η αστάθεια στην Ερυθρά και πως θα διαμορφώνονταν τα κέρδη των εταιριών του τομέα.
Με βάση την ισχύουσα κατάσταση στην Ερυθρα από την άποψη της ζήτησης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα παγκόσμια teu-μίλια αυξήθηκαν κατά 25% σε ετήσια βάση, δήλωσε η Sea-Intelligence στην τελευταία εβδομαδιαία έκθεσή της και ένα ακόμη πιο «εκπληκτικό» 32%, όταν επικεντρώνεται αποκλειστικά στις συναλλαγές headhaul μεταξύ παγκόσμιων περιοχών. Από την άποψη της προσφοράς, η αύξηση κατά 10% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2024 είναι ανεπαρκής για να αντιμετωπίσει τον αντίκτυπο της ζήτησης TEU * Miles από την κρίση της Ερυθράς Θάλασσας, λόγω των μεγαλύτερων αποστάσεων πλεύσης, σημείωσε η Sea-Intelligence. Κατά συνέπεια, ο αδρανής στόλος είναι ουσιαστικά μηδενικός, στο ίδιο επίπεδο που παρατηρήθηκε στο αποκορύφωμα της πανδημίας, ενώ η διάλυση πλοίων ήταν αμελητέα καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
Η Alphaliner ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι αναλογικά, η συνεχιζόμενη κρίση της Ερυθράς Θάλασσας είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στην απασχόληση των boxship από τον covid, συμβάλλοντας στην ώθηση των κερδών σε αξιοσημείωτα υψηλά επίπεδα φέτος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter