Τετ05012024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας είναι ηπιότερη από τον Covid-19

0koyti

Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα είναι λιγότερο σοβαρός από τον Covid-19, αν και η ώθηση του μιλίου/TEU ήταν σημαντική. Σύμφωνα με το τελευταίο Container Intelligence Monthly του Clarksons σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2023, τα μίλια TEU έχουν αυξηθεί κατά περίπου 11%, καθώς περίπου 620 πλοία των 8,5 εκατομμυρίων TEU αλλάζουν πορεία από τη Διώρυγα του Σουέζ στο Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις από αντάρτες Χούθι. Σε σχέση με τον Covid-19, όπου οι αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και οι αυξημένες επιθεωρήσεις προκάλεσαν υλικοτεχνικά σημεία συμφόρησης παγκοσμίως, ο Clarksons δήλωσε ότι το φαινόμενο της Ερυθράς Θάλασσας ήταν ηπιότερο. Ο δείκτης Shanghai Containerised Freight Index (SCFI) έφτασε τις 5.110 μονάδες τον Ιανουάριο του 2022, αλλά επί του παρόντος, ο δείκτης κυμαίνεται γύρω στις 2.200 μονάδες.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter