Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Αποκλιμακώνεται η συμφόρηση

0Containers stacked

Αποκλιμακώνεται η συμφόρηση στα ευρωπαϊκά λιμάνια. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν οι σχετικοί δείκτες με τα Γερμανικά αλλά και τα Ολλανδικά λιμάνια να διατηρούν υψηλότερα ποσοστά. Στα λιμάνια του Bremerhaven και του Αμβούργου οι καθυστερήσεις είναι τώρα στις 7,6 ημέρες και 8,3 ημέρες αντίστοιχα. Στατιστικά για το Bremerhaven, αυτό αντιπροσωπεύει μείωση 10% από εβδομάδα σε εβδομάδα και 20% από μήνα σε μήνα σε σύγκριση με τις αρχές Αυγούστου, όταν οι χρόνοι παραμονής ήταν στις 9,5 ημέρες κατά μέσο όρο. Όσον αφορά το Αμβούργο, πρόκειται για μείωση 5% από εβδομάδα σε εβδομάδα και 14% από τα μέσα Αυγούστου, όταν οι χρόνοι παραμονής ήταν στις 9,7 ημέρες κατά μέσο όρο.
Οι χρόνοι αναμονής στο Ρότερνταμ και την Αμβέρσα παραμένουν σταθεροί, κάτω από τα υψηλά που παρατηρήθηκαν νωρίτερα μέσα στο έτος μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία στα τέλη Φεβρουαρίου. Ο μέσος χρόνος στο λιμάνι του Ρότερνταμ είναι τώρα στις 6,8 ημέρες, μειωμένος κατά 22% από εβδομάδα σε εβδομάδα και από μήνα σε μήνα σε σύγκριση με την κορύφωση που παρατηρήθηκε νωρίτερα φέτος. Στην Αμβέρσα, ο μέσος χρόνος είναι τώρα στις 7,2 ημέρες. Αυτό είναι μειωμένο κατά 3% σε εβδομαδιαία βάση, μειωμένο κατά 4% σε μηνιαία βάση και κατά 11% από την κορύφωση.
Όσον αφορά στο πρώτο σε κίνηση λιμάνι της Μεσογείου η Βαλένθια έχει υποστεί σημαντική αύξηση της λιμενικής συμφόρησης τις τελευταίες εβδομάδες - καθώς ο μέσος χρόνος αυξήθηκε σε 10,3 ημέρες, ένα νέο υψηλό που παρατηρήθηκε το 2022 και μια αύξηση 36% από μήνα σε μήνα.
Σύμφωνα με στοιχεία αναλύσεων που είδαν το φως της δημοσιότητας η αποκλιμάκωση αποδίδεται εν μέρει και στην οικονομική συγκυρία που δημιουργεί το ενεργειακό επηρεάζοντας το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο με την Κίνα να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον Οι πληθωριστικές πιέσεις, βάσει των αναλύσεων, έχουν επιφέρει αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες γεγονός που επηρεάζει ως ένα βαθμό τις εμπορευματικές ροές και συνακόλουθα τους ναύλους. Από την αρχή του έτους, οι ναύλοι για το θαλάσσιο εμπόριο από την Ασία προς τη Βόρεια Ευρώπη και τη Δυτική Ακτή της Βόρειας Αμερικής έχουν μειωθεί σημαντικά από πάνω από 14.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο σε 4.000 δολάρια και 8.000 δολάρια, αντίστοιχα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter