Πεμ04252024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Η 2Μ ανταγωνίζεται «εαυτούς και αλλήλους»… Κοσμογονία στα logistics

Maersk MSC to Start 2M Alliance in January1

Bolloré Africa Logistics εσείς... LF Logistics εμείς... Νέο-ναυπηγήσεις και αγορές second hand εσείς το ίδιο και εμείς... Στους κόλπους της «συμμαχίας» 2Μ φαίνεται να εξελίσσεται ένας πόλεμος μεταξύ των δύο ισχυρών πόλων της που ο ένας πασχίζει να ξεπεράσει τον άλλο.

Ανεξάρτητα των επενδύσεων στο στόλο οι γιγαντιαίες επενδύσεις και των δύο στον τομέα της εφοδιαστικής και των logistics γενικότερα προοιωνίζει θεαματικές αλλαγές σε ένα πεδίο το οποίο θα παρουσιάσει το 2022 εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς, αρχής γενομένης από την COSCO, και οι άλλες ναυτιλιακές του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων που είναι πλέον ή σίγουρο ότι «θα σηκώσουν το γάντι» της πρόκλησης. Το κρατικό μέσο CCTV μετέδωσε στις 6 Δεκεμβρίου ότι νέα εταιρεία logistics ιδρύθηκε μέσω συγχώνευσης των China Railway Materials, China National Materials Storage and Transportation Group, Huamao International Freight Limited Company Shenzhen Branch, China Logistics, και China National Packaging Corporation με στρατηγικούς επενδυτές την China Eastern Airlines, την COSCO Shipping και την China Merchants Group.
Το «θεαματικό» του όλου σκηνικού που τώρα διαμορφώνεται «ακούει στο όνομα» σιδηρόδρομος όπου και εκεί έχουν συμβεί και συμβαίνουν επενδύσεις τμήμα των οποίων υπό μορφή ειδήσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας με την Κίνα που δαπάνησε τρισεκατομμύρια για την ανάπτυξη του θαλάσσιου δρόμου του μεταξιού να «προτρέπει» και την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δρόμου του μεταξιού. Ήδη τα κομβικής σημασίας για το διεθνές εμπόριο ευρωπαϊκά λιμάνια θαλάσσια και in land έχουν από τα μέσα του 2020 ξεκινήσει να δαπανούν εκατομμύρια, εκατομμυρίων ευρώ για αναβαθμίσεις της υλικοτεχνικής υποδομής εξυπηρέτησης των τραίνων ενώ ήδη έχουν σχηματοποιηθεί σε συνεργασία μεταξύ τους οι κάθετοι και οριζόντιοι σιδηροδρομικοί άξονες διασύνδεσής τους. Απ’ ότι φαίνεται το «πάθημα» του Ever Given στο Σουέζ, που έκλεισε για μία εβδομάδα σχεδόν «τινάζοντας στο αέρα» τα χρονοδιαγράμματα σε όλο το μήκος της εφοδιαστικής, που δεν λέει να συνέλθει, αλλά και το ανεξέλεγκτο- ακυβέρνητο δεξαμενόπλοιο USICHEM χθες στο Βόσπορο που έριξε άγκυρες ανάγκης κλείνοντας το δίαυλο για σχεδόν μία ώρα είναι τα γεγονότα που «ζωγράφισαν» το 2021. Θεωρείται σίγουρο από μερίδα αναλυτών ότι το 2022 θα συντελεστούν κοσμογονικές αλλαγές στην εφοδιαστική με τα logistics και το τελευταίο μίλι τους να διαγράφουν ένα ακόμη πεδίο όπου θα καταγραφούν εξ ίσου σημαντικές, αν όχι, θεαματικές αλλαγές. Και τούτο γιατί ο «γιγαντισμός» των ναυτιλιακών με τις επενδύσεις στην εφοδιαστική και στα logistics από την μία και οι ψηφιακές πλατφόρμες από την άλλη «ανεβάζουν τον πήχη των προσδοκιών» του πελατειακού δυναμικού πολύ δε μάλλον του τελικού καταναλωτή. Ο οποίος με «όπλο» το πληκτρολόγιο του υπολογιστή του είναι σε θέση να ανακατανείμει τις εμπορευματικές ροές. Το ερώτημα ωστόσο που μέλλεται να απαντηθεί το προσεχές έτος είναι αν και κατά πόσο θα «επιβιώσουν της πάλης γιγάντων» οι «μικροί» της εφοδιαστικής και των logistics ή και εδώ θα δούμε εξαγορές και συνενώσεις δυνάμεων σε «απέλπιδες προσπάθειες» επιβίωσης.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter