Παρ12272024

Last updateΠαρ, 27 Δεκ 2024 3pm

Χάβρη: Χάρη του ανταγωνισμού πάγωσε τις χρεώσεις

containerterminals 0

Το μεγαλύτερο γαλλικό λιμάνι Le Havre πάγωσε τα τέλη του για το λιμάνι των container πλοίων για το 2014, τον τέταρτο χρόνο στην σειρά αποφάσισε να μην αυξήσει τα τέλη για τα boxships.

Άλλα κίνητρα που εστιάζουν στον τομέα των container σε μία επιβαρυμένη οικονομία βλέπουν το Le Havre, όπως αναφέρει σε δημοσιεύματα του ο διεθνής ειδικός τύπος, να διατηρεί της εκπτώσεις στα τέλη για το transshipment στο 60% για πλοία με λιγότερα από 3,500 teu και 50% για μεγαλύτερα πλοία. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται σε containerships που παράγουν πάνω από 50% από την ζήτηση για transhipment volumes. Το Le Havre, που χειρίστηκε 2.3m teu το 2012, μία αύξηση κατά 4.1% τον προηγούμενο χρόνο διατηρεί επίσης τα "double call" μέτρα που εφάρμοσε το 2013 για ocean-going container vessels. Η διοίκηση του λιμανιού είπε:" Η γεωγραφική τοποθεσία του Le Havre ως πρώτο λιμάνι εισαγωγών και το τελευταίο λιμάνι εξαγωγών (?) στην βόρεια Ευρώπη προτιμείται ιδιαίτερα για feeder services. "Για ναυτιλιακές εταιρίες το μέτρο αυτό αποσκοπεί στο να ουδετεροποιηθεί το double call σε σύγκριση με ένα single call με τον ίδιο όγκο traffic, import and export." Το γαλλικό λιμάνι πάγωσε επίσης τα λιμενικά τέλη για car-carrier vessels, αλλά εφάρμοσε μία αύξηση 2% για άλλα τέλη. Επίσης, διατηρεί τα μέτρα που αφορούν το Environmental Ship Index για να ενθαρρύνει την προσέλευση φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων Τον Νοέμβριο το Δανέζικο hub Rotterdam ανακοίνωσε την αύξηση των λιμενικών τελών κατά 1% για το 2014, ενώ αυτό κυμαίνετε στο ίδιο επίπεδο όπως του 2008 όταν εισήγαγε σημαντικές εκπτώσεις για να αντιμετωπίσει την κρίση στην ναυτιλία.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter