Τρι01072025

Last updateΤρι, 07 Ιαν 2025 5pm

ΛΙΜΑΝΙΑ

Ταχύτερη πρόσβαση στη Β. Ευρώπη αποκτά η Ινδία

0MaerskLineΠέντε έως επτά ημέρες λιγότερες θα είναι οι πλεύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τα Ινδικά λιμάνια προς τα λιμάνια της Β. Ευρώπης και αντίστροφα μετά τις βελτιώσεις που επέφερε η MAERSK στο σέρβις ME2.

Εσπερίδα ΣΥΝΔΔΕ&L – ILME: «Στρατηγικές ανθεκτικότητας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Οι προκλήσεις για διεθνείς μεταφορές & Logistics»

0PIC 05Με μεγάλη συμμετοχή και ιδιαίτερο ενδιαφέρον από όλους όσοι έλαβαν μέρος, ολοκληρώθηκε την Τρίτη 18 Απριλίου η εσπερίδα που συνδιοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος και το Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος με θέμα «Στρατηγικές ανθεκτικότητας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Οι προκλήσεις για διεθνείς μεταφορές & Logistics».

Εννέα προτεραιότητες του ESPO ενόψει ευρωεκλογών

espo 000Ενόψει των επικείμενων εκλογών της ΕΕ, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO) έχει καθορίσει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία ( 2024-2029 ).
Με τίτλο «μια Ευρώπη μηδενικού ισοζυγίου, έξυπνη, ανθεκτική και ανταγωνιστική: οι λιμένες της Ευρώπης αποτελούν μέρος της λύσης», το υπόμνημα του ESPO περιγράφει εννέα προτεραιότητες.

Με κομβικό λιμάνι τον Πειραιά επεκτείνεται το NET2

0ΧΙΑaΗ Diamond Line, που ειδικεύεται στις short sea συνδέσεις με πλοία feeder , επεκτείνει την υπηρεσία NET2, που δημιουργήθηκε αρχικά το 2017 χρησιμοποιώντας πλοία μεγεθους Panamax.

Ανακοίνωση για την παρουσίαση στην Ημέρα των Αναλυτών για το 2023

0ΣΕΜΠΟ ΟΛΘΗ Διοίκηση της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.» («ΟΛΘ Α.Ε.» ή «Εταιρεία»), παρουσίασε στην Ημέρα των Αναλυτών, στις 18 Απριλίου 2024, μέσω τηλεδιάσκεψης από τις εγκαταστάσεις της Εταιρείας, τα οικονομικά αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2023, όπως έχουν εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της 17ης Απριλίου 2024 και σε συνέχεια της σχετικής Εταιρικής Ανακοίνωσης.

«Φταίνε» τα… γεωπολιτικά

0hamburgΤο «σουέλ» της παγκόσμια οικονομικής δραστηριότητας αντικατοπτρίζεται στην ανάπτυξη της λιμενικής βιομηχανίας, με τους τερματικούς σταθμούς στις αναδυόμενες οικονομίες να αρχίζουν να ανεβαίνουν στην κατάταξη υποσκελίζοντας μεγάλα λιμάνια καθώς οι «περιφερειακοί» λιμένες γίνονται πιο σημαντικοί.

Συνεργασία μεγάλων carriers σε γραμμές Ασίας-Λατινικής Αμερικής

0koytiΠέντε από τους μεγαλύτερους carriers συνεργάζονται για την εισαγωγή μιας νέας υπηρεσίας που συνδέει σημαντικά λιμάνια της Ασίας με την ανατολική ακτή της Νότιας Αμερικής.

Ένα καλό τρίμηνο για την Αμβέρσα

0Containers stackedΤο λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ ανακοίνωσε αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων κατά 8,6% σε τόνους και 6% σε TEU (3,29 εκατομμύρια) το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023.

Στις 10 Μαΐου η γ.σ. του ΟΛΘ

limani thessalonikisΤο Διοικητικό Συμβούλιο της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και με διακριτικό τίτλο «Ο.Λ.Θ. Α.Ε.» (ΑΡ.Μ.Α.Ε. 42807/06/Β/99/30 και ΑΡ.Γ.Ε.ΜΗ. 58231004000) με έδρα τη Θεσσαλονίκη, π ρ ο σ κ α λ ε ί τους Μετόχους της, σύμφωνα με τον Νόμο και το Καταστατικό της Εταιρείας και την από 17.04.2024 απόφασή του, σε Τακτική Γενική Συνέλευση στις 10 Μαΐου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:30 π.μ. στην έδρα της Εταιρείας στη Θεσσαλονίκη

Αυξήσεις…

0koytiHapag-Lloyd, MSC και CMA CGM έχουν ανοίξει το «χορό» των αυξήσεων στους ναύλους μεταξύ Ασίας – Ευρώπης αλλά και Δυτικής Αφρικής εν μέσω συζητήσεων για μείωση των επιτοκίων, των πληθωριστικών πιέσεων αλλά και των γεωπολιτικών εξελίξεων σε Μέση Ανατολή, Μαύρη Θάλασσα, και Ερυθρά Θάλασσα.

Ρότερνταμ: 3,3 εκατομμύρια TEU το 1ο τρίμηνο του 2024

0rotterdamΜε θετικά πρόσημα και άνοδο στα διακινούμενα εμπορευματοκιβώτια μετά από περίοδο τριών ετών έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του έτους για το λιμάνι του Ρότερνταμ.

ΟΛΠ Α.Ε.: Συμμετοχή στην 1η Έκθεση “Logistics & Transports Thessaloniki Expo”

0OLP8 Η ΟΛΠ Α.Ε. συμμετείχε ως εκθέτης στην 1η Έκθεση «Logistics & Transports Expo» που διεξήχθη τις προηγούμενες ημέρες στη Θεσσαλονίκη με συμμετοχή εκπροσώπων του κλάδου των οδικών, σιδηροδρομικών και λιμενικών μεταφορών και των logistics, του πολιτικού, του επιχειρηματικού κόσμου και θεσμικών φορέων με κύριο θέμα τις μεταφορές και την εφοδιαστική αλυσίδα της χώρας, με έμφαση στη Βόρεια Ελλάδα και τα Βαλκάνια.

«Ροκάνισε» τα TEU’s η πανδημία

0Containers stacked«Λόγω της πανδημίας Covid-19, η παγκόσμια αγορά εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε μόνο κατά 1,5% από 171 εκατομμύρια TEU το 2019 σε 173,5 εκατομμύρια TEU το 2023.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter