Κρουαζιέρα : Επενδύοντας στα παιδιά ως μελλοντικούς επιβάτες
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018 18:44
Στα παιδιά και εν γένει στο family programming φαίνεται να στρέφουν τώρα το ενδιαφέρον τους μεγάλες εταιρίες που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια. Η «μύηση» στον τρόπο διακοπών σε κρουαζιερόπλοιο των παιδιών εκτιμούν αναλυτές ουσιαστικά διαμορφώνει αφ ενός τις συνήθειες της επόμενης γενιάς επιβατών και αφ ετέρου λειτουργεί διαφημιστικά καθώς τα παιδιά συνήθως μεταφέρουν τις εμπειρίες τους στις φιλικές τους παρέες. Μόλις πρόσφατα στη συλλογιστική αυτή, στην οποία ως γνωστόν από ετών διακονεί η Disney Cruise Line, έστρεψε την προσοχή της και η MSC φιλοδοξώντας να φιλοξενήσει 250.000 παιδιά. Το νέο Family Explorer Club έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει ίσες ευκαιρίες διασκέδασης για μεγάλους (συνοδούς) με tailor made προτάσεις που του δίνει χαρακτηριστική ευελιξία. Το εν λόγω πρόγραμμα ξεκίνησε ήδη από τον Απρίλιο φέτος και τα παιδιά καταβάλουν το μισό εισιτήριο στις ομάδες που αφορούν γονείς και παιδιά ενώ η «μασκότ» είναι ένας εντεκάχρονος σέρφερ με την επωνυμία «Dore Summer» που μέσα από παιχνίδια στο πλοίο τα παιδιά καλούνται να τον βρούν.