Γεμάτα τα orderbook και με … αναμονές
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 04 Οκτωβρίου 2017 23:14
«Τρέχουν και δεν... φτάνουν» οι ναυπηγικές μονάδες που έχουν υψηλή εξειδίκευση στην κατασκευή κρουαζιερόπλοιων όπως και οι ναυπηγικές μονάδες στην Ευρώπη που επίσης είναι εξειδικευμένες σε tailor made κατασκευές. Τα orderbook «μαρτυρούν» τον «οργασμό» καθώς τα νούμερα των παραγγελιών είναι ενδεικτικά. Συγκεκριμένα με βάση τα πρώτα στοιχεία η παραγγελίες που έχουν ανατεθεί κατά σειρά αριθμού πλοίων είναι: Fincantieri: 27 πλοία, STX France: 13 πλοία, Meyer Werft: 13 πλοία, Meyer-Turku: 8 πλοία, VARD: 7 πλοία, MV Werften: 6 πλοία, CMIH: 4 πλοία, Barreras: 3 πλοία, CSSC: 2 πλοία, Brodosplit: 2 πλοία, Kleven: 2 πλοία, ASENAV: 1 πλοία, Uljanik: 1 πλοίο και West Sea: 1 πλοίο. Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι την προσεχή διετία αύξηση καταγράφει ο αριθμός παραγγελιών κρουαζιερόπλοιων «περιπέτειας» δηλαδή πλοίων που είναι προσαρμοσμένα για «δύσκολες ρότες» σε Αρκτική-Ανταρκτική αλλά και σε ποτάμιες διαδρομές, όπου οι προδιαγραφές αλλάζουν αισθητά όσον αφορά στα υδροδυναμικά στοιχεία. Γενικώς τα orderbook είναι «κλεισμένα» για την προσεχή διετία αν συνυπολογιστεί ότι στις λεγόμενες «αναμονές» είναι και οι option που η κάθε εταιρία μπορεί να θέσει σε ισχύ ανά πάσα ώρα και στιγμή. Το 2019 αναμένεται να παραδοθούν 23 πλοία με μεγάλες κατά κύριο λόγο μεταφορικές ικανότητες σε επιβάτες μερικά εκ των οποίων ήδη έχουν προσαρμοστεί στις «ανάγκες» της Κινεζικής αγοράς επιβατών.