Θα «ταρακουνήσει» την Ελευσίνα το drydock;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2019 08:17
Αναμφίβολα οι εργασίες drydock που εκτελούν τα κρουαζιερόπλοια στο πλαίσιο υλοποίησης σχεδίων εκσυγχρονισμού τους είναι ένα θέμα μείζονος σημασίας που απασχολεί τον ναυπηγοεπισκευαστικό κλάδο και το cluster του στη Μεσόγειο. Αν αναλογιστεί κανείς ότι μόνο το Oasis of the Seas θα «ξοδέψει» στο drydock του Κατίζ στην Ισπανία κοντά στα 165 εκατομμύρια δολάρια γίνεται προφανές ότι υπάρχει ένας τομέας που μπορεί να διεκδικήσει η Ελλάδα και τα ναυπηγεία της. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα έχει ενταθεί η φημολογία για θεαματική είσοδο επιχειρηματικού σχήματος με βαθιές ρίζες στην ναυτιλία, τα εμπορευματοκιβώτια και την κρουαζιέρα εφ όσον η κυβέρνηση προχωρήσει στα επόμενα βήματα σε μονάδα του Κόλπου της Ελευσίνας. Να σημειωθεί ότι την τελευταία 20ετία μικρομεσαίες επιχειρήσεις του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα που μάλιστα είχαν χαρακτηριστεί «ραχοκοκαλιά» της τοπικής οικονομίας του ευρύτερου Πειραϊκού χώρου «βάλανε λουκέτο» εξ αιτίας των γενικότερων προβλημάτων του ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα. Και μάλιστα προς δόξα των Τουρκικών ναυπηγείων αλλά και μικρών ναυπηγείων σε Αδριατική και Μ. Θάλασσα που ξαφνικά είδαν τις δουλειές τους να «αυγατίζουν» από τον τομέα της κρουαζιέρας. Το «παράδειγμα» της Σύρου αλλά και οι συζητήσεις που γίνονται με επίκεντρο τα σχέδια της COSCO αλλά και για αυτά της κυβέρνησης που αφορούν στην Ελευσίνα έχουν δημιουργήσει ένα νέο «κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας» ότι κάτι θετικό διαγράφεται στον ορίζοντα. Κλίμα που τονώθηκε και από την εδώ παρουσία Γερμανικής αποστολής πρόσφατα στο ΕΒΕΠ που ουσιαστικά πρότεινε μια μορφή συνεργασίας με ελληνικές επιχειρήσεις.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.