Κρουαζιέρα: Προβληματίζει η Κινεζική «βουτιά»…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018 14:10
Αγορά «φούσκα»; «Βουτιά πριν την ανάδυση»; Τα ερωτήματα αυτά φαίνεται να απασχολούν αναλυτές της Κινεζικής αγοράς στην κρουαζιέρα αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη εταιριών που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια καθώς τα στοιχεία που έφτασαν δείχνουν μία «κόπωση» στην κατά τα άλλα «πολλά υποσχόμενη» αγορά. Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς το προσεχές έτος η εν λόγω αγορά θα παρουσιάσει τα ίδια χαρακτηριστικά με το τρέχον έτος όπου καταγράφηκε μία μείωση της τάξης έως και του 4%. Το γεγονός αυτό αφ ενός έχει οδηγήσει ορισμένες εταιρίες ήδη να έχουν προβεί σε επαναπροσδιορισμό των σχεδίων τους και αφ ετέρου να έχει αυξηθεί ο προβληματισμός καθώς στην προσεχή τριετία θα έρθει να προστεθεί ένα σημαντικό τονάζ από νεότευκτα που είχαν προορισμό την κάλυψη των αναγκών της Κινεζικής αγοράς. Ένα στοιχείο που προκαλεί επίσης προβληματισμό είναι ότι η Κινεζική αγορά ακολουθεί «μοντέλα» για την ενημέρωσή της ως προς το κομμάτι της κρουαζιέρας περασμένων δεκαετιών με το ρόλο των τουριστικών πρακτόρων να ηγείται μακράν του ρόλου που διαδραματίζει το διαδίκτυο στις άλλες αγορές τη Ευρώπης των ΗΠΑ και του Καναδά, όπου υπάρχουν και τα «μεικτά μοντέλα». Η «διαπίστωση» κατά τους αναλυτές οδηγεί σε ένα πρώτο συμπέρασμα ότι οι εταιρίες θα πρέπει να δαπανήσουν κονδύλια για την προβολή τους στην Κινεζική αγορά ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο μειωμένων πληροτήτων προσεχώς συνυπολογιζομένου και του νεότευκτου τονάζ που θα προστεθεί.