Στοιχεία για την τουριστική κίνηση του Νοεμβρίου δημοσιοποίησε το ΙΝΣΕΤΕ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 02 Ιανουαρίου 2019 17:49
Αύξηση των αεροπορικών αφίξεων και μείωση των οδικών καταγράφηκε το Νοέμβριο (έναντι του Νοεμβρίου 2017) σύμφωνα με το τελευταίο στατιστικό δελτίο του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ.
Όπως αναφέρεται στο δελτίο, τον Νοέμβριο η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα ήταν η γερμανική ακολουθούμενη από τη βρετανική και την ιταλική. Στη τέταρτη θέση βρίσκεται η αμερικάνικη και στην πέμπτη η γαλλική αγορά.
Οι τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, παρά τις ανοδικές τάσεις, και σύμφωνα με τα στοιχεία της trivago, κινούνται στους περισσότερους προορισμούς σε ανταγωνιστικά επίπεδα, συγκρινόμενες με τις τιμές των ξενοδοχειακών μονάδων αντίστοιχων προορισμών του εξωτερικού.
Εξαίρεση αποτελούν η Μύκονος και η Σαντορίνη που έχουν πλέον καθιερωθεί διεθνώς ως προορισμοί υψηλής δαπάνης και αντλούν την πελατεία τους από τις υψηλότερες εισοδηματικές τάξεις διεθνώς.
Οι κυριότεροι προορισμοί ήταν η Αθήνα, η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Θεσσαλονίκη. Για την ελληνική αγορά, δημοφιλείς προορισμοί είναι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη το Ναύπλιο, τα Ιωάννινα και το Λουτράκι.
Η διαρκώς αυξανόμενη σημασία του digital στον κόσμο του τουρισμού έγινε ιδιαίτερα αισθητή τον τελευταίο μήνα από πολλές πλευρές:
- στον ανταγωνισμό των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων για την κυριαρχία στην αγορά των activities, μεγέθους € 130 δισ., μπήκε και η Google με το ‘Reserve with Google’, ένα metasearch engine για διερεύνηση και κρατήσεις για δραστηριότητες.
- η Marriott ανακοίνωσε ότι έχουν κλαπεί τα δεδομένα 500 εκ. πελατών της Starwood. Η εξέλιξη αυτή ίσως να αποτελέσει και το πρώτο μεγάλο test για την εφαρμογή του GDPR.
- η Επιτροπή Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών της Αυστραλίας πρόκειται να επιβάλει πρόστιμο στην trivago για παραπλανητικές τιμές και παρουσιάσεις ξενοδοχείων.
- η TUI ανακοίνωσε ότι μετά την ολοκλήρωση του μετασχηματισμού της από παραδοσιακό tour operator σε καθετοποιημένη τουριστική επιχείρηση, θα εστιάσει σε digital platforms για την περαιτέρω ανάπτυξή της.