Πεμ11212024

Last updateΠεμ, 21 Νοε 2024 6pm

Συστήνει OPS η Interferry

0cold ironing

Η Interferry κάλεσε τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ηλεκτρικής ενέργειας να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις στην ανάπτυξη χερσαίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (OPS) στα λιμάνια για να βοηθήσουν τον τομέα των πορθμείων να διατηρήσει το προβάδισμά του στη θαλάσσια ηλεκτροδότηση και υβριδισμό. Μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη για λογαριασμό της Interferry από την Oxford Economics αποκάλυψε τον τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο και το μέγεθος της βιομηχανίας πορθμείων, με ετήσια διακίνηση περίπου 4,3 δισεκατομμυρίων επιβατών και 373 εκατομμυρίων οχημάτων.
Η διάρκεια των περισσότερων δρομολογίων είναι μεταξύ 30 λεπτών και δύο ωρών, καθιστώντας τα πλοία τον κατ 'εξοχήν τύπο πλοίου για τη χρήση τεχνολογίας μπαταριών.
"Λόγω της φύσης της επιχείρησης πορθμείων, με μυριάδες δρομολόγια μικρού έως μεσαίου μήκους, οι φορείς εκμετάλλευσης σε όλο τον κόσμο οδηγούν ήδη τη ναυτιλία προς την ηλεκτροκίνηση και την υβριδοποίηση", σχολίασε ο Mike Corrigan, Διευθύνων Σύμβουλος της Interferry.
«Ωστόσο, για να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι στόχοι απαλλαγής από τον άνθρακα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, απαιτείται επειγόντως περισσότερη χερσαία παροχή ηλεκτρικής ενέργειας. Ως εκ τούτου, η Interferry προτρέπει τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ηλεκτρικής ενέργειας να επενδύσουν επιθετικά στην ανάπτυξη υποδομών OPS που θα επιτρέψουν στα πορθμεία να συνδέσουν και να φορτίσουν τις μπαταρίες τους. Πολλές κυβερνήσεις έχουν εφαρμόσει ή θα εφαρμόσουν φόρο άνθρακα, οπότε η Interferry προτρέπει ορισμένα από αυτά τα φορολογικά έσοδα να διατεθούν σε λιμάνια και τερματικούς σταθμούς για σκοπούς ηλεκτροδότησης», πρόσθεσε ο Corrigan.

Interferry

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter