Παρ03292024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Μετά την Βρετανία η… Γερμανία

0irlandia fortigo 2 2 21

Σημεία των καιρών. Η Γερμανική εφοδιαστική έχει αρχίσει να εμφανίζει «αδύναμο κρίκο» που δεν είναι άλλος παρά εκείνος της έλλειψης οδηγών φορτηγών για τις εσωτερικές και διεθνείς μεταφορές. Βρετανία και Γερμανία φαίνεται να αναζητούν πάνω κάτω τον ίδιο αριθμό οδηγών φορτηγών (υπολογίζεται στους 60.000) σύμφωνα με υπολογισμούς των μεταφορικών ενώσεων των δύο χωρών. Η έλλειψη οδηγών είναι πρωτοφανής με την Βρετανία να αντιμετωπίζει ήδη προβλήματα τόσο στον εσωτερικό εφοδιασμό της αγοράς με τα σούπερ μάρκετ να παρουσιάζουν άδεια ράφια και τα λιμάνια να αδυνατούν να διακινήσουν από και προς εμπορευματοκιβώτια. Η «ακραία» περίπτωση της Βρετανίας οφείλεται και στο γεγονός ότι οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να κυκλοφορούν στη χώρα χωρίς διατυπώσεις, αναζητώντας δουλειά. Απαιτούνται χρονοβόρες και δαπανηρές διαδικασίες για την έκδοση βίζας. Στη διάρκεια της πανδημίας πολλοί οδηγοί, ιδιαίτερα από την Πολωνία και τη Ρουμανία, εγκατέλειψαν την Βρετανία επιστρέφοντας στις οικογένειές τους και ελάχιστοι από αυτούς αναμένεται να επιστρέψουν. Ωστόσο στην Γερμανία το πρόβλημα πλέον έχει να κάνει με τις αθρόες συνταξιοδοτήσεις, τις επιλογές ευέλικτης απασχόλησης κλπ, αλλά και με το γεγονός ότι το επάγγελμα δεν είναι θελκτικό για τους νέους καθώς οι αποδοχές είναι κατώτερες σε σχέση και σε σύγκριση με άλλους κλάδους συνυπολογιζομένης και της απασχόλησης στις αργίες.
Τουλάχιστον για την γερμανική εφοδιαστική τα πράγματα είναι ίσως λίγο καλύτερα της βρετανικής, η οποία αντιμετωπίζει και τις συνέπειες του Brexit στην απασχόληση εργαζόμενων από χώρες μέλη της ΕΕ. , αφού η «αγορά» εργασίας παραμένει «ανοικτή» για οδηγούς από άλλες χώρες μέλη της ΕΕ που αντιμετωπίζουν στις χώρες τους το φάσμα της ανεργίας.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter